|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Bernd Thijs naar Gent :D |
|
|
| Gladius |
| omfg, Puerta (van Sevilla) gestorven! :confused: :eek: |
|
|
| massiveK |
Vanavond...
Goooooo Sporting :) |
|
|
| Real |
| Ik zie ze wel met voldoende doelpunten winnen. :) |
|
|
| The_G0dfather |
| Met een beetje chance ligt Anderlecht er vnv uit. Which means more barça on tv :crazy: |
|
|
| Bl@ckOut |
Ach, 't zou mss nog niet zo erg zijn als Anderlecht eruit zou liggen. In de CL zouden ze naar alle waarschijnlijk toch maar weer het zwakke broertje worden en zwaar afgaan. In de UEFA-cup liggen de kansen dan toch wel een pak hoger.
Nadeel is natuurlijk het geld dat ze mislopen en de punten voor de Belgische coëfficient. |
|
|
| massiveK |
| bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht :) et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by massiveK
bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht :) et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca :D |
tf1 on n'a pas, et les hollandais ont toujours PSV jusqu'aux quarts de finales :whip: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Met een beetje chance ligt Anderlecht er vnv uit. |
Het is al zo goed als zeker :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het tempo ligt wel verschroeiend hoog, dat houden ze geen hele helft vol... |
|
|
|
|