|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
zeker niet te vroeg euforisch worden, deze ploeg moet nog bevestigen.
De serviers hebben toch goed begonnen, maar de eerste goal van de duivel (tegen het loop van het spel) heeft de serviers getwijfel worden, maar vooral heeft veel trouw en zin aan de duivels gegeven.
Dat is misschien het best van vanavond, de Duivels hebben eindelijk zin laten schijnen.
In het eerste helft hebben ze een goeie pressing bij bal verlies gemaakt, mooie combinatie, Kompany die gevaarlijk was enz.
Nu ja, deze ploeg moet nog bewijzen wat ze kunnen doen tegen een zwakere ploeg die heel defensief speelt.
ook moeten ze nog bewijzen hoe ze zouden reageren als het 0-1 is...
Met wat we hebben gisteren gezien, moeten we zeker niet euforistisch zijn, maar minstens een beetje optmisitsicher |
|
|
| The_G0dfather |
komapny die zowaar nen elástico doet :D
't gaat de goede kant uit |
|
|
| MikeVee |
Het was daarstraks bekervoetbal:
Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3 :happy2: :happy2: :happy2:
en nog een leuke:
Hamme (II) - Lierse (II) 5-1 :stongue: |
|
|
| FenixStyle |
DAMN, wat een ontlading gisteren op het Kiel :crazy: Heb zelfs in de chaos in ons vak na de goal m'n neus bijna gebroken, maarja het was de moeite waard :p Eindelijk eens een overwinning op GBA..
Hopelijk heeft deze match ons terug op de rails gezet :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het was daarstraks bekervoetbal:
Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3 :happy2: :happy2: :happy2:
|
Tedoeme, daar gaat ons kans om nog eens naar de Bosuil te kunnen reizen.. |
|
|
| Real |
| Tweedeklasser Eupen heeft Meerhout eruit gekegeld. 3-2. :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het was daarstraks bekervoetbal:
Antwerp (II) - OH Leuven (II) 2-3 :happy2: :happy2: :happy2:
en nog een leuke:
Hamme (II) - Lierse (II) 5-1 :stongue: |
lol :stongue: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Lekker, heel België kan ons weer gaan uitlachen. |
|
|
| Gladius |
| sni erg, dan kunnen we ons volledig op den titel richten =p |
|
|
| massiveK |
nog een sterke week end voor standard.. Zullen we wel zien hoe ze tegen Brugge spelen..
Met goeie spelers (als ze kunnen jovanovic houden) en een goeie sfeer tussen de spelers (dat merk je meteen) met zo'n publiek.. kunnen ze heel ver gaan.. Allez, nog een tweede plaats op het podium, net na anderlecht die zal aan het einde winnen :clown: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by massiveK
nog een sterke week end voor standard.. Zullen we wel zien hoe ze tegen Brugge spelen..
Met goeie spelers (als ze kunnen jovanovic houden) en een goeie sfeer tussen de spelers (dat merk je meteen) met zo'n publiek.. kunnen ze heel ver gaan.. Allez, nog een tweede plaats op het podium, net na anderlecht die zal aan het einde winnen :clown: |
Standard heeft een heel goede ploeg. Alleen denk ik dat hun kern iets te klein zal zijn als er een aantal spelers blessures zouden oplopen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Standard heeft een heel goede ploeg. Alleen denk ik dat hun kern iets te klein zal zijn als er een aantal spelers blessures zouden oplopen. |
+1
als standard met hetzelfde aantal blessures zou te maken krijgen als bijvoorbeeld Club nu meemaakt, zouden ze met een halve beloftenploeg op't veld moeten komen :p |
|
|
|
|