|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Alsof er nog iemand naar Antwerp gaat voor het mooie voetbal. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als ge buitenkomt en minstens 20€ afdokt voor een ticket verwacht ge natuurlijk wel goed voetbal te zien :o |
twas 12 euro op leuven :D
en zo'n verplaatsing is altijd plezant zenne, zelfs de verdoken lierse supporter op onze bus vorige week heeft zich kostelijk geamuseerd met het vloeiende bier en het doorgedraaide legioen antwerpsupporters. en toen hebben ze ni eens gewonnen, hihi.
maar zo typen op een forum is ook leuk he, dan moet ge tenminste ni van uw bureaustoel af
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké Greg :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
het valt al direct op dat de Italianen superieur zijn
een start zoals de laatste Italie - België wordt het al niet (België kwam toen 0-2 voor)
edit: en t is al zover, 1-0 |
|
|
| FCB_Fanatic |
3-0
GO Vandereycken!!! hij kan mss nog een ouderwetsere opstelling proberen :whip: |
|
|
| N.I.C.K.K. |
dadag WK 2010
GOGO amateurisme voetbalbond! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Sonck scoort een eerredder: 3-1 !!! Hij was één van de weinigen die ook echt kansen heeft versierd. Gelijkspelen of winnen zou er nooit hebben ingezeten, maar een betere opstelling had wel al geholpen. Daar had VDE tijdens de match toch wel moeten bijsturen. Hij heeft wel een aantal goede wissels gedaan |
|
|
| N.I.C.K.K. |
vergeet niet dat we in de WK ronde ook tegen spanje en turkije spelen eh,ploegen van een gelijkaardig type
we kunnen de wk droom beter opbergen en hopen dat Belgie-NL het WK 2018 krijgen |
|
|
| Config |
| Al melkerij, laat deze ploeg eens 5 jaar samenspelen en we hebben een topteam + dan nog zullen die spelers nog geen 30 zijn, dus kunnen we er gewoon een heel eind mee verder. Alleen jammer dat we eigenlijk geen 5 jaar kunnen wachten |
|
|
| N.I.C.K.K. |
| quote: | Originally posted by Config
Al melkerij, laat deze ploeg eens 5 jaar samenspelen en we hebben een topteam + dan nog zullen die spelers nog geen 30 zijn, dus kunnen we er gewoon een heel eind mee verder. Alleen jammer dat we eigenlijk geen 5 jaar kunnen wachten |
njah inderdaad,we hebben de trein duidelijk gemist.Ik vind dat we het vooral in de EK ronde voor 2004 vergooit hebben(met bulgarije toen)sindsdien zijn we praktisch kansloos |
|
|
| Devilex |
Het is al net zoals op het songfestival, Belgie op zich zal nooit of te nimmer nog iets bereiken.
Er stond overlaatst in de krant een artikel over hoeveel spelers met buitenlandse origine in ons nationaal elftal zitten. Het zijn er alleszinds enorm veel, dan verwacht je toch dat deze een meerwaarde brengen?
Integendeel, hoe goed deze spelers ook functioneren in hun eigen ploeg of op individueel vlak, het lijkt me moeilijk te begrijpen dat een mengelmoes van origines zich met een patriotische mentaliteit kan inzetten voor een nationale voetbalploeg. Iets wat 15 à 20 jaar geleden wel nog kon, toen hadden we als enige buitenlanders Weber, Scifo en nog enkelen, maar die maakten dan ook duidelijk het verschil. |
|
|
|
|