|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik ben eens benieuwd of Turaci zich vandaag in de kijker van Vandereycken kan spelen. :) |
|
|
| Bl@ckOut |
Laten we hopen van niet :p
Dat die van Anderlecht zich maar eens in de kijker spelen. Op een positieve manier dan liefst. |
|
|
| MikeVee |
| Last minute pronostiek: Anderlecht verliest met 4-0 vandaag :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zwakke eerste helft, goeie tweede helft. Der had zeker meer ingezeten dan die 1-0. Maar alles is nog mogelijk in de terugmatch :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Lierse - Virton 2 - 2
De thuisploeg nam een vliegende start en tijdens de openingsminuten leek het even of we Virton van het kastje naar de muur zouden spelen. Virton kwam echter al gauw terug in de wedstrijd en trok zich ook niet helemaal terug. Wanneer de kans zich voordeed trokken ze zelfs met verscheidene spelers in de aanval. De 0-1 kwam dan ook niet geheel onverwacht. Lierse was wat ontredderd maar na een mooie actie van Jatta kon Bob de gelijkmaker binnentikken. Hierna volgde nog enkele mooie kansen voor Lierse waardoor een voorsprong nog voor de rust niet onverdiend zou geweest. Die voorsprong kwam er echter al gauw na de rust na een mistasten van een Virton-verdediger waarna Peeters zijn tweede tegen de netten werkte. De spektakelwaarde ging gevoelig de lucht in en Lierse ging op zoek naar de 3-1. Het was echter Virton dat de gelijkmaker op het bord zette nadat Lierse's verdediging nergens te bespeuren was. Ook Vaesen ging niet volledig vrijuit bij deze fase in mijn ogen. In de slotfase kregen na een warrige actie twee spelers een rode kaart onder hun neus. Bij Lierse was dit Mario Verheyen, de routinier liet zich immers vangen en ging te hevig discussiëren na een actie waarvoor de Virton-speler zowiezo de rode kaart voor ging krijgen. Met tien tegen tien nam Lierse het heft volledig in handen, het kreeg nog enkele uitgespeelde kansen en het was de ingevallen Ernandes die de mooiste kans verkwanselde. Een gelijkspel op het Lisp roept Lierse onmiddellijk tot de orde. Met dit geleverde spel en deze spelers wacht ons immers de grijze middenmoot. Anderzijds kan de inbreng van Rimkus en Bojovic (de kleine Smet vocht wel dapper op de linksachter maar kwam héél wat te kort) al voor een kanteling zorgen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Lierse - Malmundaria 4 - 0 (Beker van België)
De wedstrijd begon al onmiddellijk met een kwartier vertraging aangezien de spelersbus van Malmundaria was vastgeraakt in een file. De thuisploeg startte het best nadat Assan Jatta na nog geen twee minuten de bal al tegen de netten had moeten prikken. Na een slechte controle werd dat echter onmogelijk. De ploeg uit Malmedy voelde zich echter niet bedreigd en ging vrank en vrij meevoetballen. Lierse mocht even later zelfs van geluk spreken dat de bal aan de overkant niet tegen de netten ging. Het was dan toch Jatta die de score mocht openen toen hij alleen voor de keeper verscheen. Lierse leek het juiste ritme gevonden te hebben en Peeters zorgde voor de 2-0. Daarna keerde de rust echter weer en de wedstrijd kabbelde verder tot aan de rust. Na de koffie was het onmiddellijk Jatta die de stand op 3-0 bracht met zijn tweede van de avond. Opnieuw dook hij alleen op voor de doelman, ditmaal na een prachtige pass van Jarju, die nochtans voor het overig erg onwenning speelde op een voor hem ongewone plek op het middenveld. Daarna besloot Lierse dat het wel welletjes was geweest. De wedstrijd verwaterde en het was vooral Malmundaria dat nog iets probeerde. Het was echter Lierse dat via Peeters nog uitliep naar 4-0. In de slotfase had die score nog zelfs kunnen uitgediept worden maar dat zou een moedig Malmundaria niet verdiend hebben. |
|
|
| Gladius |
| no offence maar wie zit hier te wachten op verslagen van Lierse? een 2de klasse ploeg? niemand gaat da toch lezen!? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gladius
no offence maar wie zit hier te wachten op verslagen van Lierse? een 2de klasse ploeg? niemand gaat da toch lezen!? |
Er zitten hier toch nog Lierse-supporters naast mij? En ook enkele Lierse-sympathisanten? Ik zou zelfs durven stellen dat dit één van de enige ploegen is waarvan er enkelen een verslag willen lezen, zeker nu ze minder in de media komen :)
Trouwens, ik schrijf dat verslag niet speciaal om hier te posten hoor, ik kopieer dat gewoon omdat ik er dus van overtuigd ben dat er toch wel enkelen dat willen lezen ;)
And if you're not interested, just skip it :p |
|
|
| Gladius |
mja ik had aan de vorm al wel gezien dat het geen verslag was dat speciaal hier gepost werd. als er hier lierse supporters zitten, zullen die wel zo slim genoeg zijn om naar de website te gaan, niet? post dan desnoods den uitslag ofzow. Er zitten hier ook meerdere supporters van genk & antwerp, daarover worden toch ook geen verslagen gepost.
en ja als deze thread vanboven staat, lees ik sowieso wat erin staat. ik overdrijf wel wat, maar ik vind het wat zinloos. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, Fenixstyle en Progrez posten af en toe toch ook eens verslagen van de wedstrijden van Genk en Antwerp? Stoort me niet echt eigenlijk. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
On a sidenote: er bestaat weinig twijfel over wie kampioen zal worden dit jaar in Duitsland. Check dit verslag van Bremen tegen Bayern, en let vooral op Franckske Ribéry :eyes: :crazy:
http://www.dailymotion.com/search/r...-bayern-m_sport
De commentaar in het plat Amerikaans maakt het nog extra genietbaar :tongue2 |
|
|
| massiveK |
It's moeilijk voor de comentator om "Ribéry" te zeggen :D
Met "Ribary" (zoals de commentator zegt) en Luca Toni is Bayern zeker sterk dit jaar |
|
|
|
|