|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Anderlecht blijft gewoon de mindere ploegen loten, wat een geluk hebben die al niet gehad in de bekers :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| GBA-Anderlecht zou wel een leuke halve finale zijn. En dan finale GBA-Cercle :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Ik zie de toekomst voor de eerste weken toch maar somber in. Club Brugge miste echt wel de sleutelspelers maar vooral een leider op het veld. In de komende weken wordt het dus hopen dat ze nu eindelijk eens die drive gaan vinden. En binnenkort komen Sonck, De Mets, Clement, Daerden en vooral Elrio van Heerden terug, dus dan zou het niveau echt nog een paar stappen hoger moeten kunnen.
Maar eerst en vooral dus redelijk bang afwachten op de reactie van de spelers.. er is kwaliteit genoeg, ze kunnen combineren, maar in de wedstrijd komt er toch o zo weinig van in huis. |
Op Daerden zou ik niet teveel hopen, het is zeer twijfelachtig dat hij dit seizoen nog aan spelen toekomst. Er zijn zelfs geruchten dat het fin-de-carrière is voor hem. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden? |
|
|
| The_G0dfather |
| Elrio is na de africa cup methinks |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moest Geeraerts niet die nieuwe leider worden? |
inderdaad, opt eind van vorig jaar speelde hij toch al veel beter vond ik, maar zijn over-mijn-lijk-mentaliteit kan hij blijkbaar toch niet echt overbrengen op de rest van de ploeg.. Leko doet het wel soms, maar andere keren is daar gewoon niets van te zien, zoals gisteren. Ik zag niemand praten.. en iedereen weet dat een ploeg waarin niet gepraat wordt zichzelf in helft van de gevallen de das om doet. Alles ging ook zo damn traag bij Club, ze lieten toch een extreem vermoeide indruk vond ik. |
|
|
| The_G0dfather |
| Ik zag het nochtans goed komen aan het begin van de tweede helft. Het middenveld van cercle stond er precies niet en club was direct bij de goal. Ik vermoed dat De Boeck dit behoorlijk snel opgelost heeft want 't duurde iig niet lang. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Elrio is na de africa cup methinks |
Iedereen doet precies of Van Heerden is de redder van Brugge. Als ik mij niet vergis heeft hij, mede door blessures, in de heenronde toch ook niet zoveel gespeeld.
En Brugge staat nog altijd op kop dus waarover klagen eigenlijk. De beker blijft toch een troostprijs. Hoewel ik Brugge niet graag de titel zie winnen vrees ik toch dat het cliché bevestigt zal worden. Slecht spelen, maar toch winnen, zo wordt je kampioen.
In de beker hoop ik als Gent fan dat zij natuurlijk ver doorstoten maar weet niet of dat zal lukken. Vorig jaar was er bij Gent een veel beter geheel als dit jaar zo lijkt het me. En Olufade gekwetst en of volledig uit vorm :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
Mathijssen heeft gisteren gewoon een tactsiche fout gemaakt. Hij heeft teveel met de normale veldbezetting geschoven waardoor sommige spelers op posities moesten spelen die hen niet lagen (blondel op links in de aanval, Vermant rechts in de centrale driehoek). Hij had daar zeker terechte redenen voor, maar gisteren draaide het verkeerd uit. Persoonlijk had ik eerder gekozen om Blondel op het middenveld te behouden en had ik Capon in de basis gebracht rechtsvoor. Dan had volgens mij het middenveld er alvast sterker uit gezien.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat de spelers gisteren ook niet die volharding toonden die er in de heenronde steeds was |
|
|
| Real |
| Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten. |
lol case closed |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Daarenboven kunnen die van Club niet sjotten. |
Dan moeten die andere 17 ploegen wel ENORM slecht zijn :clown: |
|
|
|
|