|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nogal wat serieus betwistbare en cruciale fases en dubieuze arbitrage (langs beide kanten) heb ik gehoord? |
ben niet gaan zien, maar als ik reacties lees moet het inderdaad echt schandalig zijn geweest. Ook dat de overwinning meer dan verdient was. Antwerp is echt het zwarte beest geworde van Lierse. |
|
|
| Gladius |
Quote van de dag
"Ik train hier voor drie bonnetjes en een pistolet"
Dender-coach Johan Boskamp op stage in Turkije.
haha zalige kerel toch =)) |
|
|
| djcresto |
| pfff Gillet naar Anderlecht :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
pfff Gillet naar Anderlecht :( |
goed nieuws, ... want dat betekent dat hij al niet naar Brugge komt :D
en nu maar hopen dat ze bij Brugge De Roover aantrekken |
|
|
| Gladius |
| ing hell, Anelka dan toch naar Chelsea, voor € 18,5 miljoen! :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bizar. Als Drogba en Kalou terugkomen van de Africa Cup gaat Anelka wss toch terug invaller worden. Of gaan ze hem dan aan het einde van het seizoen terug verpatsen met verlies? :conf: |
|
|
| Config |
| Wie wil NU nog zoveel geld neerleggen voor Anelka? Jaren geleden als groot opkomend talent beschouwd maar nooit echt doorgebroken.. redelijk onbegrijpelijk dat men er jaren later nog zo'n som voor wil betalen |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
Wie wil NU nog zoveel geld neerleggen voor Anelka? Jaren geleden als groot opkomend talent beschouwd maar nooit echt doorgebroken.. redelijk onbegrijpelijk dat men er jaren later nog zo'n som voor wil betalen |
precies nog nooit Match of the day gezien? Anelka is wel dé man bij Bolton geworden, en scoort regelmatig. Het zou me verwonderen als hij het niet goed doet bij Chelsea.
ik vind het vreemd dat ze hem niet eerder uitlenen ipv te kopen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
precies nog nooit Match of the day gezien? Anelka is wel d� man bij Bolton geworden, en scoort regelmatig. Het zou me verwonderen als hij het niet goed doet bij Chelsea.
ik vind het vreemd dat ze hem niet eerder uitlenen ipv te kopen. |
Met uitlenen zou Bolton uiteraard nooit akkoord gaan.
En ondertussen ook Gregoire weg bij Gent :o Hopelijk kan Fadiga daar na de winterstop iets van zijn oude niveau terugvinden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
En ondertussen ook Gregoire weg bij Gent :o Hopelijk kan Fadiga daar na de winterstop iets van zijn oude niveau terugvinden. |
ik betwijfel het :)
hij zal nog wel steeds een degelijk niveau halen maar zijn oude niveau haalt hij niet meer vrees ik. Hij heeft de laatste jaren niet echt veel meer gespeeld en is ondertussen ook al een jaartje ouder (33).
en ik ben ook akkoord met Gladius over Anelka. Ik denk dat dit ook een goeie transfer is voor Chelsea. Hij heeft zich een hele tijd terug als probleemspeler opgewerkt, maar geleidelijk aan zich wel kunnen herpakken en bevestigd nu zijn talent terug. Is ondertussen ook terug international en heeft toch ook een tijd Trezeguet uit de nationale ploeg gehouden (ben wel niet zeker of dat nu nog zo is). |
|
|
|
|