|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Terecht als blijkt dat de schuld bij hen zelf ligt. Wel een meevaller voor Genk :) |
Brussels heeft wel al laten weten dat het zowiezo in beroep gaat..
Nuja ik verwacht niet dat ze daar wel hun gelijk zullen halen.. We kunnen dus dé winnaar van het weekend worden indien we (wel wat onverhoopt) zouden winnen op Sclessin zondag.. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Die beslissing zal wel terecht zijn zeker???
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om te bewijzen dat de stroompanne verzooraakt is door een blikseminslag. Blijkbaar kan Brussels dus de nodige bewijzen niet voorleggen |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Vandereycken blijft nog tot aan het WK van 2010 de bondscoach. De wereldtitel kan ons niet meer ontglippen! \o/ |
|
|
| Real |
Goe bezig KBVB. :)
Ah nee wacht, da's de domste zet ooit. :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Fellaini en Jovanovic gaan op de vuist
za 05/01/08 - Een training van Standard op stage in Portugal is vrijdag behoorlijk uit de hand gelopen. Marouane Fellaini en Milan Jovanovic gingen op de vuist.
Toen Fellaini Jovanovic fors tackelde, reageerde de Serviër met een kaakslag. Fellaini raakte helemaal over zijn toeren en gaf Jovanovic een mep terug.
(PhotoNews)
Onyewu, Dante én Sarr waren nodig om Fellaini in bedwang te houden en ook Jovanovic moest tegengehouden worden.
Coach Michel Preud'homme (foto) nam de twee spelers apart en liet ze daarna voorttrainen.
Uiteindelijk gaven de kemphanen elkaar - met de nodige tegenzin - een handdruk.
"Het zou niet mogen, maar dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren", sprak Michel Preud'homme na het incident.
"Fellaini en Jovanovic hebben allebei een sterke persoonlijkheid."
"Niet te zwaar aan tillen"
Michel Preud'homme: "Jovanovic sukkelt al maanden met een liesblessure. Dat frustreert hem. Voeg daar de vermoeidheid aan toe na een zware training en je krijgt een reactie die niet in verhouding staat met de overtreding die Fellaini maakte."
"Je mag echter niet té zwaar tillen aan zulk een situatie. Ik ga de zaak even laten bezinken. Of er sancties komen, zullen we binnenskamers wel beslissen", zei de Standard-coach nog. |
Stevig baasje die Fellaini, als alleen Onyewu (wat toch één van de breedste beren van de competitie is) al niet volstaat om u in bedwang te houden :tongue2 |
|
|
| The_G0dfather |
| Een kerel als Preud'home reageert daar toch sterk op vind ik. Voorlopig niet overdreven veel aandacht aan besteden, die mannen wat laten afkoelen en de pers wss wat op een asstand houden. Er zijn er andere, trainers en voorzitters, die meteen zouden beginnen roepen en dreigen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, hij doet dat goed. En slim ook, want het toont de tegenstanders wel dat Standard heel gretig is en zelfs op training altijd voluit gaat. Beetje sportieve intimidatie. :) |
|
|
| Gladius |
| ien twie drei vier boere van lier :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nogal wat serieus betwistbare en cruciale fases en dubieuze arbitrage (langs beide kanten) heb ik gehoord? |
|
|
| Progrez |
Het scheidsrechterlijk trio trok inderdaad op niets. Maar dat doet niets af aan onze overwinning. We zijn zelf genoeg benadeeld geweest deze avond.
De laatste twee weken staat er, na 5 maanden wachten, zowaar een ploeg op het veld. Dit vasthouden en we doen nog mee voor een eindprijs. |
|
|
|
|