|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
In derde klasse A alweer hilarische taferelen...
La Louvière kan zondag tegen Eendracht Aalst kampioen komen spelen, MAAR La Lou heeft geen licentie voor tweede klasse verkregen dus die ploeg speelt nu voor niets meer en de moraal ligt onder nul.
Peruwelz had aanvankelijk ook geen licentie aanvraag ingediend maar omdat ze nu toevalig ook kans maken op een eindronde ticket gaan ze via de rechtbank toch nog een licentie voor tweede klasse proberen verkrijgen, idem voor Zottegem.
De start van tweede klasse volgend seizoen zal dus net als dit jaar alweer verlopen in chaos.
Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar één club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst :D.
En ik zag vandaag nog foto's van het "stadion" van Tubize :haha: , hoe gaan die het eventueel gaan redden in eerste :conf: |
|
|
| Progrez |
Die voetbaltempels in tweede klasse hebben nochtans hun charme.
Als ge op weg bent naar het bezoekersvak van Tubeke komt ge tussen de bomen zelfs een smal brugje tegen dat over een diepe gracht loopt. Het is niet evident om daar met meer dan duizend man over te geraken. Elk jaar vallen dan ook enkele onvoorzichtigen in die gracht.
Volksvermaak pur sang, doch eerste klasse-niveau onwaardig. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar één club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst :D.
|
We gaan die discussie toch niet weer vanonder het stof halen hé :clown: |
|
|
| Devilex |
| Is hier dan ooit al een discussie over geweest? :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
dat ligt deraan wat ge met volgen bedoelt :p
ik heb wel weet van de goeie europese resultaten van Charleroi, maar de competitie volg ik al een tijdje niet meer zo intensief als vroeger |
|
|
| Devilex |
Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd. :eyes:
STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat). |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd. :eyes:
STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat). |
Zelfs als Genksupporter moet ik zeggen dat ik STVV toch wel zal missen in eerste klasse.. Maarja, het was al jaren net niét, dus het moest ooit eens gebeuren natuurlijk.. :) |
|
|
| Config |
| 3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden.. |
|
|
| Devilex |
STVV heeft me dit seizoen geen enkele keer kunnen overtuigen, die ploeg heeft nochtans meer in haar mars en had met wat goede wil zeker in eerste kunnen blijven.
Brussels dat is een andere zaak, na dit seizoen maakt Johan Vermeersch trouwens bekend of hij al dan niet blijft als voorzitter, als die vertrekt zou het daar nog sneller achteruit kunnen gaan en zie ik die ploeg op termijn nog in 3e spelen. |
|
|
| Config |
ja mannekes , wat was dat men diene arbiter vandaag.. alles int nadeel van Club, en dan slaagt ie er nog in ook om Alcaraz te schorsen voor de eerste fout die hij maakt in de match, en dan nog geeneens een zware.. bah. Toch weer toevallig dat net nu alle scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Anderlecht zijn (3 goals die normaliter afgekeurd moesten worden) en alle andere dan net allemaal in het nadeel van Club.. Hopelijk volgende week geen match die beslist wordt door dergelijke scheidsrechterlijke blunders. Ik hoop het voor beide ploegen van harte.
Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare. :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden.. |
True, toch een paar lijnrechterlijke dwalingen daar. |
|
|
|
|