|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
yummy, uw beschrijving voorspelt veel goeds! maar kga het vanavond op den duits zien, ik weet den uitslag nog niet.
ben iig vanaf het WK fan geworden van Ribéry |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, Fenixstyle en Progrez posten af en toe toch ook eens verslagen van de wedstrijden van Genk en Antwerp? Stoort me niet echt eigenlijk. :) |
Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.
Hier is trouwens een video van onze verplaatsing naar Charleroi, vorige woensdag, met ASC Antwerp's Finest; http://www.youtube.com/watch?v=XS--5jC7qkE
 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De commentaar in het plat Amerikaans maakt het nog extra genietbaar :tongue2 |
Amerikaans engels ownz all
woow die actie die voorafgaat op derde doelpunt :wtf:
borstcontrole, bal effe dood leggen in de lucht en hem vervolgens voorbij tegenstander wippen, gevolgd door een magistrale versnelling :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.
Hier is trouwens een video van onze verplaatsing naar Charleroi, vorige woensdag, met ASC Antwerp's Finest; http://www.youtube.com/watch?v=XS--5jC7qkE
|
Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde.. :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde.. :) |
ze werden verplicht omdat hun stadion te klein/niet in orde is/was. |
|
|
| massiveK |
tja en als gevolg waren prolemen tussen sporting en de stad.
Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu :whip: :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by massiveK
Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu :whip: :D |
Promo - What The ? dankuwel :p Niks plat aan :cool: |
|
|
| massiveK |
tous les goûts sont dans la nature ;)
Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by massiveK
tous les goûts sont dans la nature ;)
Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan? |
OMDAT ZE DOM EN NAIEF ZIJN! |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by BZRK
Promo - What The ? dankuwel :p Niks plat aan :cool: |
Nee inderdaad. Die plaat is helemaal niet plat, goedkoop of kinderachtig. Ik ken trancenummers die tien keer platter zijn.
De iets hardere muziek van vandaag wordt door tranceluisteraars maar al te vaak als domme jump aanzien, en zoals ik in een vroeger topic reeds zei; er zit tussen die 'platte rommel' wél kwaliteit. Zo nu en dan is er zelfs een duister en industrieel klinkend plaatje dat te smaken valt. Deze van Promo is daar een goed voorbeeld van.
Om toch maar iets in de lijn van het topic te blijven; de match zelf was kut, de verplaatsing en randactiviteiten weer plezant. |
|
|
| FCB_Fanatic |
vind die plaat van Promo toch ook nog meevallen precies :p
verder gaat Antwerp klacht indienen omtrend de match tegen Charleroi. Die zouden twee spelers zonder spelerslicentie hebben opgesteld. Zou dus kunnen dat het verlies in een 5-0 winst wordt omgezet |
|
|
| Gladius |
w00t :toothless
hoewel ik twijfel of dat wat gaat worden, Antwerp is niet zo echt bevriend met den bond => |
|
|
|
|