|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Haha, en 't is nu al 0-3 voor cercle...
Revelaties zijn altijd cool. Heel eind geleden was 't bv ens moeskroen toen ze promoveerden, dan zulte en nu cercle.
Nog een paar matchen winnen en ze zullen serieus ah kampioenschap beginnen te denken. Ook sterk dat ze (nog) niemand laten vertrekken hebben tijdens de transferperiode |
stel u eens voor, Cercle wordt kampioen. Dat zou dodelijk zijn voor Cerlce EN het Belgisch voetbal :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Goh, ze brengen nog steeds samen met Standard het beste voetbal van de competitie, dus revelatie of niet, ik zou ze zeker Europees voetbal gunnen. :)
Nu ja, er zal volgend seizoen sowieso wel een leegloop zijn, no way dat ze De Sutter, De Smet en Gombami gaan kunnen houden. Mannen als Jachtsjoek en Serebrenikov zou al te oud om nog een trapje hoger te klimmen, maar De Sutter zal wel naar een topploeg gaan, Belgisch of buitenlands. |
|
|
| The_G0dfather |
| Ze brengen beter voetbal dan standard mijns inziens. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik heb serieus mijn twijfels of De Sutter het hogerop echt kan maken. Is een goeie speler, maar volgens mij speelt die nu gewoon boven zijn niveau in een goed geheel. Gombami is ook een goeie speler. Hij heeft veel snelheid maar moet wel nog veel leren. Van de drie is De Smet overduidelijk de beste, heeft ondertussen al een aantal jaren ervaring in eerste klasse en is ook een vaste waarde bij de nationale beloften.
Er zijn trouwens geruchten dat De Smet al officieus aan het onderhandelen is met Club Brugge om op het einde van het seizoen de overstap te maken. Hij zou dan ook zijn contract niet verlengen bij Cercle. In het verleden zou er ook al contact zijn geweest tussen De Smet en club. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das waar. Of De Sutter het gaat kunnen waarmaken op een ander is nog maar de vraag. Kijk maar naar Salou, of Sterchele. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das waar. Of De Sutter het gaat kunnen waarmaken op een ander is nog maar de vraag. Kijk maar naar Salou, of Sterchele. |
over Salou heb ik altijd mijn twijfels gehad, die heeft één goed seizoen gehad en is op basis daarvan inmiddellijk in Brugge geraakt. Bij Zulte speelden ze dan ook nog eens puur in funcie van hem. Technisch zeker geen slechte speler maar hij laat zich echt makkelijk opzij zetten voor een targetman, en ook zijn kopspel heeft gebreken. Zijn vervanger Djokic vind ik ook geen enorm succes. Die mag dan wel voor iedere bal vechten, technisch vind ik hem enorm beperkt en hij scoort zowaar nog moeilijker dan Ishiaku. Vandaar dat het enorm jammer is dat Ishiaku niet meer in Brugge rondloopt. De manier waarop die een bal kon stilleggen en bijhouden ... :crazy:
Sterchele is een ander geval, die heeft zowel bij Charleroi als bij GBA bewezen dat hij goals kan maken. Nu is hij gewoon het slachtoffer van het systeem (bij Charlerloi op de flank scoorde hij ook minder) en de gebreken bij Club. Maar de kansen die hij krijgt, maakt hij grotendeels af en zo heeft hij toch al enkele matchen kunnen beslissen (Cercle, RSCA, Bergen). Een volledig succes was het wel nog niet.
De Sutter heeft veel vooruitgang gemaakt anders kan je dit niet brengen. Maar niet vergeten dat hij een tweetal seizoenen geleden niet eens goed genoeg was voor de beloften bij Club. Daarom denk ik dat zijn prestaties gedeeltelijk te maken hebben doordat hij kan profiteren van een goed draaiend geheel. Ik ben benieuwd of hij kan bevestigen. Salou heeft dat nooit gekunt en Ogunsotu dit jaar bijvoorbeeld ook niet (toch wel DE man van vorig seizoen). |
|
|
| FCB_Fanatic |
| man man man, Club wordt in eigen stadion van het kastje naar de muur gespeeld door GBA. Het had al 0-2, 0-3 kunnen staan. Ik hoop dat Mathijsen onder de rust kan ingrijpen om de match te doen keren want op deze manier verliezen ze die match |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
man man man, Club wordt in eigen stadion van het kastje naar de muur gespeeld door GBA. Het had al 0-2, 0-3 kunnen staan. Ik hoop dat Mathijsen onder de rust kan ingrijpen om de match te doen keren want op deze manier verliezen ze die match |
Vermeulen in voor Djokic en omschakeling naar 4-4-2.
Goeie zet van Mathijsen, na 20min in de tweede helft staat het 3-0 :p |
|
|
| Devilex |
| Bij Dender hebben ze naast Deflandre nu met Stoica weer iemand nieuw binnengehaald. Ben eens benieuwd of Boskamp hem in de hand zal kunnen houden. |
|
|
| Real |
| Ik ben ook nog eens naar een match gaan kijken, namelijk Charleroi - Westerlo. Een verre verplaatsing om een strontmatch te zien, met een erg twijfelachtig fluitende scheidsrechter. Joris Van Hout is zowat de zwakste speler op de Belgische velden, wat een gepruts. |
|
|
| Config |
wat een match op Club, in de eerste helft Club bijna doorlopend balbezit maar de kansen bleven uit, GBA was op de counter enkele keren héél erg gevaarlijk. De Club kreeg opt einde van de eerste helft pas de eerste heel goeie kans maar die ging er niet in. Had het 0-1 of 0-2 gestaan konden we daar niet veel over zeggen.. Qua spel vond ik alleszins niet dat ze de overhand hadden... In de 2de helft een heel ander Club dat eindelijk erin slaagde te combineren, bovendien hielden ze in balbezit meer de rust wat resulteerde in véél beter spel. En dan 3 goals op 20 minuten :p goed gespeeld dadde :p
Al bij al zeker verdiend gewonnen |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Olympique Marseille – Caen 6-1
Door een treffer van Julien Toudic in de tweede minuut kenden de bezoekers een droomstart, maar niets bleek minder waar. Dankzij doelpunten van Djibril Cissé (3), Matthieu Valbuena (2) en Samir Nasri trok L’OM aan het langste eind. |
Nice voor gerets (en cissé), tegen een ploeg die het toch goed doet id league 1. Nuja, 't is de hoofdstad van de Calvados, mss iets te veel vooraf ? :p |
|
|
|
|