|
Voetbalseizoen 2007-2008 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Iakovenko is te licht voor Genk, maar zou dan wel één van de redders van Anderlecht moeten zijn? :conf: |
|
|
| Blue Sky 99 |
Iakovenko heeft toch nooit een kans gekregen in Genk?
Ik vind dit trouwens eerder verontrustend voor de Limburgers. Hebben ze daar financiële problemen ofzo? 't zijn daar precies wel solden :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
Waarom heeft Anderlecht Iakovenko eigenlijk nodig??? :conf:
speelde bij Genk wel eens op links als ik mij nie vergis, ter vervanging van Goor dan? Hij heeft in ieder geval nooit echt zijn kans gekregen van Broos en in de kansen die hij kreeg heeft hij ook zelden overtuigd |
|
|
| djcresto |
| Paar berekende risico's waarschijnlijk met het oog op volgend seizoen. Dit seizoen is toch al verloren dus kunnen ze de nieuwe pionnen trachten in te plaatsen. Als ze slagen hebben ze hun optie tot aankoop, slagen ze niet dan kunnen ze ze eenvoudig lossen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Veel slechter dan Goor kan nu eerlijk gezegd ook ni he :)
Ik weet in ieder geval dat Iakovenko overschot van talent heeft, mss komt het er idd de laatste tijd minder uit zoals Broos zegt maar is het soms niet aan de trainer om ervoor te zorgen dat een speler zich op het gemak voelt? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Veel slechter dan Goor kan nu eerlijk gezegd ook ni he :)
Ik weet in ieder geval dat Iakovenko overschot van talent heeft, mss komt het er idd de laatste tijd minder uit zoals Broos zegt maar is het soms niet aan de trainer om ervoor te zorgen dat een speler zich op het gemak voelt? :p |
kritiek op broos pecies ... en TERECHT!!!! Die mag wel eens ne keer op pensioen gaan. Hij heeft zijne beste tijd ook gehad :D
Zenitt trouwens nog op De Sutter geboden ... 7.5 miljoen euro!!! Goed zot :p. Dan mogen die mannen nog voldoende geld hebben, van onderhandelen hebben die ook nog nooit gehoord precies.
edit: ze ontkennen het blijkbaar :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Welke Belgische club zou dan ook een bod van 7,5 miljoen (!) niet aannemen? Dat zijn al bijna jaarbudgetten voor clubs als Cercle, en met dat geld kunnen ze genoeg spelers kopen om het vertrek van De Sutter op te vangen. Zo'n goudhaantje is hij nu ook weer niet. Nee, mij lijkt het ook een indianenverhaal, misschien om tegen de zomer zo veel mogelijk te kunnen vangen voor De Sutter? |
|
|
| djcresto |
| AZ heeft ook nog een bod gedaan op De Sutter. Zowel De Sutter als AZ hebben geweigerd. AZ is nu toch zo'n club die ik nie direct links zou laten liggen. Subtopper in Nederland, topcoach, mooi stadion, ambitie en nog enkele andere Belgen die er zitten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Van waar heb je dat nieuws Gert? :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| De Sutter zal z'n kans wel krijgen om in de zomer een mooie transfer te versieren. Eerst gewoon nog ff de titel pakken met Cercle :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Eerst gewoon nog ff de titel pakken met Cercle :) |
lol
laten we allemaal hopen dat dat niet gebeurt :p |
|
|
|
|