|
De Offtopic Thread #2 (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Bwa kzou er ni te veel van verw8e |
|
|
| Belgian Bonzai |
Zo cool, als je bv. audiojelly intikt in de adresbalk en ge doet ctrl-enter, dan komen http://www en .com daar automatisch voor en achter :)
Net ontdekt dus. |
|
|
| pooley |
| steffy, u sig ruled ! |
|
|
| FUSyke |
D4M wint Belgadance award
Dance4Mation - Zondag 27 maart 2004 werden de eerste Belgadance awards uitgereikt in de Brabanthal te Leuven (BE). Verschillende categorieën werden werden bekroond uit de Belgische dance scène. Ook Dance4Mation werd genomineerd in de categorie "beste website".
Een immens podium met een indrukwekkende reeks bekenden uit het dance milieu waren afgezakt naar de eerste editie van dit festival. Omstreeks 22.45u werden de eerste awards uitgereikt. Een opsomming van de winnaars:
Beste magazine: Outsoon
Beste label: N.E.W.S.
Beste producer: Regi
Beste website: Dance4Mation
Beste club: Illusion
Beste dj: dj Ghost
Beste event: I love techno
Beste radio: Studio Brussel
Eigenaar Elof de Neve (beter bekend als dj Elof) was aanwezig om de award in ontvangst te nemen: "Dance4Mation werd meer dan 3 jaar geleden opgericht omdat er nood was aan een dance portaal die de mainstream muziek en discotheken een uitlaatklep wou bieden. Onmiddellijk werd de site een groot succes. Maandelijks komen duizenden bezoekers langs om geïnformeerd te worden over de laatste nieuwtjes, de recentste CD's, achtergrond informatie en zoveel meer. Via een interactief forum hebben vele discotheken een eigen stek gekregen en wordt er de mogelijkheid gegeven om te discussiëren".
Bron: D4M |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Beste producer: Regi |
:conf: :haha: |
|
|
| Pumaz |
| Crap smallband tot vrijdag :( :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Beste producer: Regi
|
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:
Sorry dit is TE grappig :stongue: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Crap smallband tot vrijdag :( :whip: |
leecher :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
leecher :p |
Het is de NLTA's fout, zoveel setjes posten in hun prog thread :D |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb aan Swamper gevraagd om X-tune's suspension te laten stoppen. Hij verdient een 2e kans vind ik. Als hij dan terug is, zou ik aan iedereen willen vragen om hem met open armen te ontvangen :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
en ja voor zondag avond, kzou zeggen, komt eerst af naar hier voor wa op te warmen en dan naar illusion vertrekken? :-)
|
Ik dacht al dat ik u daar in ene keer voorbij zag lopen (met een blauw t-shirt ? ) , heb erna nog eens goed rond gekeken maar heb u niet meer opgemerkt. Ge zat misschien in de level?
Ik zat in die zetels dicht bij de ingang, fier met mijn beta t-shirtje te proken :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb aan Swamper gevraagd om X-tune's suspension te laten stoppen. Hij verdient een 2e kans vind ik. Als hij dan terug is, zou ik aan iedereen willen vragen om hem met open armen te ontvangen :) |
Ik doe mijn best :) |
|
|
|
|