|
De Offtopic Thread #2 (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Jezus mensen, doe is ff een beetje normaal tegen X-Tune! Hij's nieuw hier en past misschien niet direct helemaal in jullie met leet progtalk doordrenkte wereldje... Maar doe dan een beetje normaal tegen m... Hij wordt hier post na post gebashed... Hoe kinderachtig... Vin overigens nog dattie t goed doet zo in z'n eentje versus 10 ofzo... |
|
|
| Jasperovitsj |
Great, nu ligt het weer aan de progheads...:rolleyes:
Ik ben in het begin absoluut vriendelijk geweest, en zijn osts waren gewoon grappig. Maar dan begint hij een beetje arrogant te doen, ons als amateurs bestempelen zichzelf constant tegen te spreken en allerlei crap te verkopen...Moeten we dan gewoon vriendelijk lachen en ja-knikken? We gave him the chance, but he decided to not take it... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jezus mensen, doe is ff een beetje normaal tegen X-Tune! Hij's nieuw hier en past misschien niet direct helemaal in jullie met leet progtalk doordrenkte wereldje... Maar doe dan een beetje normaal tegen m... Hij wordt hier post na post gebashed... Hoe kinderachtig... Vin overigens nog dattie t goed doet zo in z'n eentje versus 10 ofzo... |
Ik steun vanaf nu X-tune:whip: Kweet wel ni wa hij miszegt of misdoet aan de mensen, maar laat ik 1 dig duidelijk stellen: IK HEB TIESTO - TRAFFIC OP VINYL :p en ja ik amuseer me er nog op ook;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Great, nu ligt het weer aan de progheads...:rolleyes:
Ik ben in het begin absoluut vriendelijk geweest, en zijn osts waren gewoon grappig. Maar dan begint hij een beetje arrogant te doen, ons als amateurs bestempelen zichzelf constant tegen te spreken en allerlei crap te verkopen...Moeten we dan gewoon vriendelijk lachen en ja-knikken? We gave him the chance, but he decided to not take it... |
Nee... De meeste posts vallen wel mee, vooral de laatste page hier, maar sommige mensen zijn echt nasty tegen 'm. En ik bedoelde t niet op de progheads alleen ook. Maar op dit forum heerst wel een don't touch prog sfeertje en wordt er een beetje neerbuigend over trance gedaan (nu heb ik daar weinig last van, want ik weet al dat jullie gewoon respect voor elkaar hebben, maar naar buiten toe, en naar nieuwe gebruikers toe dus komt het toch wat anders over), dus ik kan me best voorstellen dat newbies een beetje moeite hebben hier en wat tijd nodig hebben om zich aan te passen. Maar ga m dan niet nog eens extra in de weg staan. Doe gewoon een beetje relaxed... En als X-Tune dan woorden heeft met iemand, spring er dan niet met zn allen als een stelletje hondsdolle hyena's bovenop... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Je moest eens zijn gsm zien, volgens mij kan die geen ringtones ontvangen :stongue:
Sorry Kev |
lol
je kan lachen zoveel je wilt, maar mijn toestel functioneert al 3 jaar zonder problemen! who cares dan dat het zo groot is als een verkeerslicht. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
You've got a point :)
Maar als hij nu gewoon al eens luistert naar wat we zeggen, dat zou al een hele verbetering zijn :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
lol
je kan lachen zoveel je wilt, maar mijn toestel functioneert al 3 jaar zonder problemen! who cares dan dat het zo groot is als een verkeerslicht. :toothless |
mijn opa had er ook zo eentje in de 2de wereldoorlog :D |
|
|
| eieregooie |
| Tuurlijk, t moet wel een beetje van 2 kanten komen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Voilą :)
Nu wachten tot hij nog eens online komt, dan zullen we allemaal nog eens met een schone lei beginnen :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by TOR
lol
Is er dat zo eentje met zo een zwengel aan?:toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Great, nu ligt het weer aan de progheads
|
tuurlijk....het ligt altijd aan de progheads
ja sorry heb nog probs met het concept retorisch :p |
|
|
|