|
De Offtopic Thread #2 (pg. 326)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wut she said
Wordt der gewoon aan, gps is een voordeel ma ik heb sinds het parijs incident toch altijd een wegenkaart mee :p . Speciaal VRAGEN om het eruit te gooien is in feite teveel betalen voor wage krijgt. Vroeger was airconditioning zo'n luxe waarvan iedereen zich afvroeg voorwa da goe mocht zijn, nog daarvoor was het servostuur da... en kijk nu, iedereen heeft servo. Gaat mee me uwen tijd ;) |
bah nee, dan gebruik ik dat geld voor een andere optie he, dat niet standaard is... lukt meestal wel ;) |
|
|
| FUSyke |
| Het is mij beu om steeds op mijn kaart te moeten kijken als ik ergens naartoe ga. Ik zit dan meestal nog eens verkeerd:whip: Dus lang leve de gps:D Nu zal ik met de ogen toe van de eerste keer op mijn bestemming geraken:) |
|
|
| domineesje |
maar nu ne keer eerlijk he?
hoeveel keer gebruiken jullie die? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik zal hem zeker gebruiken als ik naar iets nieuws uitga. Ge moet al die fuifkes keer weten te vinden:) Als ik naar een nieuwe stage moet. ALs ik ergens in Antwerpen, Holland, ... moet zijn. Enz. ook al gebruik ik hem mss maar een keer per maand; dan nog is hij zijn geld waard. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik zal hem zeker gebruiken als ik naar iets nieuws uitga. Ge moet al die fuifkes keer weten te vinden:) Als ik naar een nieuwe stage moet. ALs ik ergens in Antwerpen, Holland, ... moet zijn. Enz. ook al gebruik ik hem mss maar een keer per maand; dan nog is hij zijn geld waard. |
ale jong, ik rij jaarlijks een goede 50.000 km overal, ik mis dat niet (hoe kan ik het ook missen), mijn kaart red me ;) en kom er ook altijd en meestal ook in een keer |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Enz. ook al gebruik ik hem mss maar een keer per maand; dan nog is hij zijn geld waard. |
dees uitspraak klopt toch niet echt? Kan goed geloven dat hij zijn geld waard is. Maar dat zoiets zijn geld waard zou zijn als je hem maar 1x per maand gebruikt? Dan betaal je wel heel veel per keer dat je hem gebruikt ;)
Men vriendin dacht me er trouwens één cadeau te doen maar vond het uiteindelijk toch te duur (en terecht). Kzou het wel goed kunnen gebruiken maar om er zoveel geld aan te geven, nee dat niet. |
|
|
| Nyah |
ale jong, ik rij jaarlijks een goede 50.000 km overal, ik mis dat niet (hoe kan ik het ook missen), mijn kaart red me ;) en kom er ook altijd en meestal ook in een keer |
In principe eh, is een GPS systeem ook een soort kaart...
Nee ma, een GPS is echt wel een luxe, maar ge moet toch best altijd wel een backup plan hebben voor als het misloopt.
Mijn ouders willen me voor Kerstmis een GPS kopen, maar ik weet ook nog niet goed welk ik moet uitkiezen... Moeilijk! |
|
|
| New Wave |
Ik gebruik hem zeer veel. Voor werk moet ik steeds op een andere locatie zijn. Ik gebruik hem ook voor kilometer declaratie. Zeer gemakkelijk...al dat routenet.nl gezeik enzo...duurt veel te lang.
daarnaast gebruik ik me PDA waar het op staat ook dagelijks. En tomtom was gratis dus why not. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nyah
Nee ma, een GPS is echt wel een luxe, maar ge moet toch best altijd wel een backup plan hebben voor als het misloopt.
Mijn ouders willen me voor Kerstmis een GPS kopen, maar ik weet ook nog niet goed welk ik moet uitkiezen... Moeilijk! |
Een zo snel mogelijke. :)
Ik heb de Asus A620BT. 400 MHz. Goedkoopste met hoge clocksnelheid. |
|
|
| Toni_D2 |
Inderdaad, je moet een PDA kopen zonder software want iedereen kent wel iemand die gratis TomTom kan krijgen. Dat is dan weer enkele tientallen euro's bespaard.
Daarnaast moet je alle mogelijkheden van zo'n ding benutten. Agenda en email functie vind ik supergemakkelijk.
Nyah, je moet er zo ene aan je werk vragen. :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik heb mij verlede jaar een Yakumo PDA gekocht (is zo'n oem merk, is net dezelfde al een MIO) zoals deze http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs
Tis ni helemaal dezelfde (denk da ze hem nemeer maken) mor het ziet er helemaal gelijkaardig uit. Ontvangst ondanks het maar kleine en prullig ogende antennetje goe. Na een paar minuutjes heb je 7 sterke ontvangsten. Ge kunt hem dan als organiser gebruiken naast GPS ook, en van prijs scheelt da echt bena niks als ge hem in duitsland koopt. Omdat ik tomtom hier 'had liggen ;)' heb ik het uitgespaarde geld in een houder gestoken.
Mja, hoeveel gebruikt ge da... Tis ni als ge elken dag dezelfde weg op en terug doet dage da gebruikt, ma ik neem hem wel altijd mee als niemand hem hier gebruikt.'t Is vooral handig als ge files wilt ontwijken... En als ge dan erges naartoe moet, moete u nooit geen zorgen maken dage het niet gaat vinden. best wel handig :p |
|
|
|
|