Originally posted by X-Tune
Blijkbaar toch geen analfabeet, want hij kan blijkbaar ook praten door niet allen smiley's te gebruiken.
It's what I'm known for. :o
BZRK
quote:
Originally posted by The_G0dfather
LEGO, 't blijft zalig :p no matter how old you get
Lijkt me een gevaarlijk feestje, al die skinheads :D
djcresto
iemand die weet hoe ik zo'n logo krijg in de werkbalk voor de url van men website?
X-Tune
quote:
Originally posted by djcresto
iemand die weet hoe ik zo'n logo krijg in de werkbalk voor de url van men website?
Icoontje hernoemen naar FAVICON.ICO en dan in de root van uw server zetten. Als dat niet gaat, moet je het volgende in de head van uw html pagina zetten:
favicon.ico is het icoontje...
Dj LPG
quote:
Originally posted by The_G0dfather
LEGO, 't blijft zalig :p no matter how old you get
ja, maar ge moet eens kijken hoe belachelijk groot die blokken zijn geworden!! In mijnen tijd was da tenminste nog plezant, dan zat ge toch enkele uren bezig voor ge iets treffelijk had... Nu is da zo op 5min gebouwd...:( :nervous:
Kaidreas
mannekes, stopt is me zo voos te doen tegen darkangel.
die kerel heeft niks verkeerd gedaan, oke hij gebruikt veel smileys... en dan? ge kent de dude niet eens.
als ik elke keer moest beginnen zagen op de replies van bepaalde personen.. ja allow... dan kon ik een zagerij beginnen.
dus grow the up, en laat hem doen of negeer hem gewoon.
vriendelijke groeten Dries
djcresto
kheb al men antispyware progs en dergelijke van mijn pc gesmeten en inneens valt em niemeer uit.
strange:D
mellow_head
quote:
Originally posted by Kaidreas
mannekes, stopt is me zo voos te doen tegen darkangel.
die kerel heeft niks verkeerd gedaan, oke hij gebruikt veel smileys... en dan? ge kent de dude niet eens.
als ik elke keer moest beginnen zagen op de replies van bepaalde personen.. ja allow... dan kon ik een zagerij beginnen.
dus grow the up, en laat hem doen of negeer hem gewoon.
vriendelijke groeten Dries
Is dit uw cv?:p
Kaidreas
quote:
Originally posted by mellow_head
Is dit uw cv?:p
neen dit is em: STFU!
mellow_head
how jong, licht-getoucheerde:p
Kaidreas
^ neen helemaal niet.. khad er een smiley moeten bij zetten e :p