|
De Offtopic Thread #2 (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bunz
ja, kkan er ook nie mee lache :mad: |
ditto
ik dacht ik ga wa vroeger naar Gent, zodat ik vóór 12u terug naar huis kan.. de staking is verdorie een uur vroeger begonnen |
|
|
| Aurélie |
| Zou het naief zijn te hopen op de trein van 14u03 ? Het kan nl uitlopen verneem ik net :mad: |
|
|
| TOR |
dat is naďef ja :p
ma nie getreurd.. lees wa over BHV :p |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by TOR
ma nie getreurd.. lees wa over BHV :p |
Dat ging ik op de trein doen ;) |
|
|
| Bunz |
| ik ga toch probere die van 14u33 te pakke, ik hoop da ze tege dan al terug goesting hebbe.. |
|
|
| pooley |
ah die auto's toch.
Jaja openbaar vervoer blijven promoten !! |
|
|
| Bertn |
| ik neem de trein om 17u. als ze tegen dan nog altijd ni rijden is het ma triestig... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Where the hell have you been? :wtf: |
i've been searching for my inner-(nice, decent) self :D
I failed :o |
|
|
| djcresto |
nmbs:whip: :whip: :whip:
uur moeten overwerken, om 17 uur kwam ik in Antwerpen Berchem. Er stonden slechts 3 treinen op het bord. Ik had geluk en de eerste trein richting Gent kwam vrij snel. En ongeveer op uur. Trein zat echter bomvol. Volgens mij 3x het toegelaten aantal passagiers. Mocht hier eens een ongeval mee gebeuren dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Anyway, mocht iedereen zo snel staken als de nmbs dan zou den helft van het land constant plat liggen. |
|
|
| BZRK |
Ik ga komende vrijdag met een vriendin naar Marco Borsato in het Sportpaleis in Antwerpen.
Nu kon geeneen van ons de auto krijgen, dus gaan we maar met de trein.
Probleem is dat dat wellicht maar rond middernacht gedaan is, en der dus geen trein meer naar huis is op dat uur.
Overnachten in Antwerpen dan maar.
Mijn vraag is nu, of er iemand iets weet om uit te gaan, discotheek ofzo, komende vrijdagnacht (20 mei) in Antwerpen dat toch zeker tot rond een uur of 5-6 open is. Bereikbaar vanaf het Sportpaleis, we nemen eventueel wel een taxi.
Ik ken daar echt niks, dus alle hulp en uitleg is welkom. |
|
|
| TOR |
^ Danny Howells @ Café d'Anvers
(gaan hier nog mensen heen trouwens?) |
|
|
|
|