|
De Offtopic Thread #2 (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
morgen op stagegesprek bij woestijnvis!!:eyes: :toocool: |
nice :)
wa studeert ge? |
|
|
| Bertn |
| Communicatiewetenschappen, 1e lic, KUL:) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by xcape
1 dj Cassa & dj Xcape –Unlimited Universes
2 Kobee -endless thoughts Electrokid remix
3 Cass & Slide –Perception (Vocal remix)
4 Miikka and Jussi-reginella
5 MIKE –Massive Motion
6 Roland K –Moments
7 DJ Cassa & Dj Xcape – Desert Strike
8 Dj Tiesto –adagio for strings (fred Baker remix)
9 E-craig -the beat goes on
10 Nu nrg – Super sonic
11 Katana – tribal shok
12 Push strange world.
|
Laurens ouw streepkes GVD :whip: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Laurens ouw streepkes GVD :whip: |
wa is da daar van mij?:p |
|
|
| pooley |
Men Golf zen koppeling heeft het deze nacht begeven ;/
Kutnest ist ja ! |
|
|
| DarkAngel |
 |
|
|
| Bertn |
net terug van stagegesprek bij woestijnvis... een gans spervuur aan vragen gehad en zo:o
nu hopen dat ik geselecteerd word, want er zijn een heleboel mensen die op die enkele stageplaatsjes zitten te azen...:nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
Ik begin mijn eigen raar te vinden hoe langer ik er over nadenk (btw iedereen hou u gedacht voor u eigen totdat ge de volledige post hebt gelezen :p)
Ten eerste vind ik het redelijk normaal dat ik naar trance luister, melodische aspecten van muziek boeien mij al sinds ik een kleine petotter was (ben min of meer opgegroeid met klassieke muziek) en in trance vind je dat imo toch vrij stevig terug. In metal (toch zeker degeen ik over het algemeen beluister) is melodie ook nog sterk terug te vinden.
Maar ik snap eigenlijk niet hoe ik tot het punt ben gekomen dat ik Industrial, Noise en de nieuwere vormen van hardcore graag hoor. Ze zijn eigenlijk het tegengestelde van alles wat melodisch is. Meeste is op zen best ritmisch, maar vaak gaan de geluiden "all over the place". Met structuur en opbouw wordt vaak een loopje genomen en de rythmes en maten zijn ook ni zelden geschift.
In theorie zou ik als melodisch (trance) minnend persoon een totale afkeer moeten hebben van deze muziek, dit is echter totaal niet het geval. Ik kan er even hard in opgaan als trance. Met mijn minimum aan psychologische achtergrond kan ik er eigenlijk geen logische verklaring voor vinden. Heeft iemand anders hier een redelijk zinning antwoord op?
PS: Hardcore met melodische invloeden staat mij meestal totaal niet aan omdat ik het te soft vind.
PPS: aan zekere individuen bij voorbaat (zijnde nu of in de toekomst): "STFU!!!!" |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Maar ik snap eigenlijk niet hoe ik tot het punt ben gekomen dat ik Industrial, Noise en de nieuwere vormen van hardcore graag hoor. Ze zijn eigenlijk het tegengestelde van alles wat melodisch is. Meeste is op zen best ritmisch, maar vaak gaan de geluiden "all over the place". Met structuur en opbouw wordt vaak een loopje genomen en de rythmes en maten zijn ook ni zelden geschift.
|
Bij mij is het net omgekeerd, ik luisterde vroeger enkel naar hardcore en ben dan meer en meer naar trance/techno over gegaan... Dus zo vreemd vind ik het persoonlijk ni:) maarja, tkan altijd zijn da de rebel in u soms es de kop opsteekt en es van den dagelijkse sleur afwilt door iets totaal nieuws en tegenstrijdig me u normale leefgewoonten eh;) |
|
|
| Bertn |
Ik heb daarnet iedereen goe motten zitten geven met een kussen op het Ladeuze in Leuven, twas wereldrecordpoging kussengevecht:)
Kben de wildfir3 daar ook tegengekomen:) |
|
|
| The_G0dfather |
Ik heb daarnet iedereen goe motten zitten geven met een kussen op het Ladeuze in Leuven, twas wereldrecordpoging kussengevecht:)
Ha, 'k heb da gezien op TV, blijkbar was er zo'n 6000 man ma waren er 'slechts' 4000 kussens maja nog meer dan genoeg om erin te slagen :D |
|
|
| Wildfir3 |
das toevallig, ik ben u daar ook tegengekomen :) |
|
|
|
|