|
De Offtopic Thread #2 (pg. 269)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| ^ Achzo , hou me op de hoogte als je moet draaien :) . Welke stijl draai je dan ? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Aurélie
^ Achzo , hou me op de hoogte als je moet draaien :) . Welke stijl draai je dan ? |
meestal zo de commerciele hitjes à la mylo en stuff, zoals ge meestal hoort in de danscafés op de ouw markt. later op den avond durft dat wel eens marginaler uitlopen.
ge weet hoe dat gaat op fuifkes he:o |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge weet hoe dat gaat op fuifkes he:o |
:D |
|
|
| Real |
Zeg Mellow heb jij eigenlijk ooit al een stel tieten gezien ? |
:toothless |
|
|
| Dark Apostle |
mmmja....volwassen zijn we hier wel als ik zo naar de gesloten threads kijk....
dermee ik me prolly redelijk thuis voel hier :p
ps: der hangt hier een stoot aan mijne nek.... |
|
|
| mellow_head |
Zeg Mellow heb jij eigenlijk ooit al een stel tieten gezien ? |
Yup, en ik moet zegge da 37% van alle vrouwe schoon borsten hebbe :) haha, het nieuwe boek van Goedele is hilarisch :D veel vrouwen wete ni eens waar hun clit ligt of hebbe hun fluit nog nooit gezien :D HOE STOM ZIJT GE :D:D:nervous: veel vrouwen wete ook ni da ze 3 gaatjes hebbe: 1 voor plezier :D 1 voor pipi :p en 1 waar de klein mannen uitkome :) dr. Phil in da house! :haha: |
|
|
| Tutti |
Nat in bed? Ja, maar ...
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tutti
Nat in bed? Ja, maar ...
:haha: :haha: :haha:
Die 2 laatste vrouwen :D :haha: |
|
|
| mellow_head |
Da meiske in het turquoise en haar vriendinneke :eyes:
En idd die twee laatste vrouwe :stongue: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vraagje aan de mensen hier die al ooit (commerciële) websites voor anderen hebben gemaakt : Ik heb een mail gekregen van een man die in de vastgoed business zit, een Indiër aan de naam te zien. Hij vraagt me om een website te maken. Hij geeft me de inhoud voor 6 secties en ik moet de site maken. Ik zou er 40 à 50u (max) mee bezig zijn, volgens hem. Ik wil het wel doen, omdat ik deze trimester heel veel vrije tijd heb, maar ik weet niet hoeveel ik moet vragen (hij vraagt naar mijn prijs). Wat zouden jullie vragen? Zijn er dingen waar ik op moet letten bij zo'n deals? Ik heb de man nog nooit eerder gesproken. |
Vandaag een teleurstellende mail terug gehad. Hij had gedacht aan 250$ voor het volledige project. Het zou waarschijnlijk meer dan 50u werk zijn en er zou Flash & PHP aan te pas komen. Spijtig, dat wordt niks :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mellow_head
1 voor plezier :D 1 voor pipi :p en 1 waar de klein mannen uitkome :) dr. Phil in da house! :haha: |
Bedoel je met 'mannen' de 'bruine mannen' of babies? |
|
|
| Toni_D2 |
kindjes natuurlijk
omg, mellowhead :haha: |
|
|
|
|