|
De Offtopic Thread #2 (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Barcelona is kampioen geworden in de Spaanse voetbalcompetitie ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
20 mei in Café D'anvers, hij is weeral te gast bij E-Motionz, en het is ook een klein beetje in het teken van zijn GU 27 releasetour... |
owla, als ik hier iemand van men kameraden mee meekrijg heb ik ook wel interesse om te gaan. |
|
|
| DarkAngel |
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
|
Evil men in black normally do more fierce things than typing smileys in forums, methinks. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
BARCA WINT LA LIGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
woohoow :cool:
hoewel et gisteren maar zwak was om te zien: de laatste 20 minute gewoon balleke rondtikke in hun verdediging :) |
|
|
| mellow_head |
| PC vraagske: hoeveel virtueel geheugen hebde minimaal nodig om ne Pentium 4 1.7 Ghz met Windows XP te late draaie? Want keb een prob met mn C schijf, nl. da die schijfruimte opslorpt en kweeni waar het naartoe gaat en neen keb geen virussen of spyware (...) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
PC vraagske: hoeveel virtueel geheugen hebde minimaal nodig om ne Pentium 4 1.7 Ghz met Windows XP te late draaie? Want keb een prob met mn C schijf, nl. da die schijfruimte opslorpt en kweeni waar het naartoe gaat en neen keb geen virussen of spyware (...) |
ligt eraan hoeveel ram da ge hebt he. Als ge 256 effectief ram hebt bijvoorbeeld dan is uw virtueel ram ongeveer 350mb. Een goed rekensommetje is: effectief RAM X 1.5 = standaard virtueel geheugen in XP. |
|
|
| Giesber |
| Automatisch systeemherstel slorpt ook schijfruimte op zonder dat je het beseft. |
|
|
| Jasperovitsj |
Kent iemand nog een goed downloadbaar programma om Trojans te verwijderen? ik heb er eentje die er al een maand opzit, en ik krijg hem maar niet weg! :whip:
Tot hiertoe heb ik al geprobeerd: Norton scan, Housecall scan, Hijackthis en Killbox, maar hij blijft hardnekkig volhouden!! :sadgreen: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Evil men in black normally do more fierce things than typing smileys in forums, methinks. |
Not while they're really trashed. :o |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kent iemand nog een goed downloadbaar programma om Trojans te verwijderen? ik heb er eentje die er al een maand opzit, en ik krijg hem maar niet weg! :whip:
Tot hiertoe heb ik al geprobeerd: Norton scan, Housecall scan, Hijackthis en Killbox, maar hij blijft hardnekkig volhouden!! :sadgreen: |
Probeer deze 2 eens:
Spybot -> http://www.safer-networking.org/en/download/
Ad-Aware -> http://www.lavasoftusa.com/ |
|
|
| Nabistai |
Probeer gewoon hitman pro + Microsoft Antispyware. Daarnaast ook een beetje in de registry zooien natuurlijk. Als dat niet lukt, tjah... :clown: |
|
|
|
|