|
De Offtopic Thread #2 (pg. 199)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
:( en dat zonder een kotfeestje te hebben gegeven :p??? |
bwoa ... volgend jaar ...
de beta's die tijd hebben ... men frigo ligt nog vol booze :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
bwoa ... volgend jaar ...
de beta's die tijd hebben ... men frigo ligt nog vol booze :D |
E beke ne levengenieter he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
terug thuis... samenwonen met Jasper? da zal nog wel lang duren :) |
Maar de dag dat het zover is geven we zeker een housewarming party ;) :toothless |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar de dag dat het zover is geven we zeker een housewarming party ;) :toothless |
ja, als tom en ik samenwonen en t appartement is in orde, moogt ge ook es langskomen hoor ;) is gewoon nog klein beetje werk aan :) |
|
|
| Dark Apostle |
ja, als tom en ik samenwonen en t appartement is in orde, moogt ge ook es langskomen hoor ;) is gewoon nog klein beetje werk aan :) |
Toch ni teveel afleiding? :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Toch ni teveel afleiding? :p |
afleiding? dunno what you are talking about :clown:
neen maar ja... we zijn eigenlijk wat lui en blijven te lang in bed liggen en eer we dan op zijn, ist ver in de namiddag :o |
|
|
| Kaidreas |
mja zoiets heb ik nog gehoord 5 maanden geleden :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja zoiets heb ik nog gehoord 5 maanden geleden :p |
Ja jong ik weet het. Maar 't is nog altijd niet in orde he. Ons pa moet nog altijd die tapisplein nog is komen leggen, en van die dingen. En ik heb de laatste tijd echt geen geld gehad om nen housewarming te geven. Als Anja bij mij woont, kunnen we de huur en de lopende rekeningen al splitsen, tzal financieel ook wel iets gemakkelijker worden, en dan komt dat er zeker van. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja jong ik weet het. Maar 't is nog altijd niet in orde he. Ons pa moet nog altijd die tapisplein nog is komen leggen, en van die dingen. En ik heb de laatste tijd echt geen geld gehad om nen housewarming te geven. Als Anja bij mij woont, kunnen we de huur en de lopende rekeningen al splitsen, tzal financieel ook wel iets gemakkelijker worden, en dan komt dat er zeker van. |
Hoe groot is je appartement eigenlijk? en hoeveel moet je per maand afdragen...? Laatste moe je ni zegge as ge da ni wilt zene, snap'k ok wel, misschien te privé :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
kwas aan het zeveren e dude. gemoet u niet verplicht voelen om een housewarming te geven e. het had anders geweest moesten we een tijd samen een app gedeeld hebben, mja boom was net ietsjes te ver voor me.
anyways keep your head up, and don't listen to me :D |
|
|
| djcresto |
feesje geven en iedereen een fles booze laten meebrengen, dan hebde zelfs gn kosten en ambiance gegarandeerd :D |
|
|
| X-Tune |
Dat is wel slim bekeken om ze binnen te halen om de rekeningen mee te helpen betalen. X-Tune is aangenaam verrast! |
|
|
|
|