|
De Offtopic Thread #2 (pg. 171)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^waarom eigenlijk die interesse in ons culinair gebeuren?
ja aardappelen, aardperen, aarddruiven, aardbananen, enz. |
Ejh kinderachtige kutkleuter, als je niet gewoon normaal kan antwoorden rot dan op. Ik vraag hier een doodnormale vraag.:o :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| zeg vriend, doet is zo fars ni:) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh kinderachtige kutkleuter, als je niet gewoon normaal kan antwoorden rot dan op. Ik vraag hier een doodnormale vraag.:o :rolleyes: |
Temper temper... |
|
|
| X-Tune |
Wat eten jullie nou veel in belgie? aardappels enzo? |
brood |
|
|
| Buoyant |
Met zo een grote bek schiet je wel iets op dan? over kinderachtig gesproken ...
ps. eating boterhammekes met kèès, choco en stroewup |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^waarom eigenlijk die interesse in ons culinair gebeuren?
|
Omdat ze over de grens nog erg veel van ons kunnen leren op dat gebied...
Verdikke, met al dat gezaag over eten krijgt ne mens zin in frietjes met mayo :D |
|
|
| emma |
| er staat een interview met M.I.K.E. in de move X van deze maand ! |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
allez, t wordt toch es deftig tijd dat ik ook kooklessen ga volgen, want ik kan echt niet koken :nervous:
|
Ik ga mee ;) |
|
|
| Dj LPG |
| volgens mijnen horoscoop bennekik ne goeie kok:p Maar kheb er helaas nog ni veel van gemerkt...:( |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ik ga mee ;) |
hehe ;) that's fine by me :)
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een neef van mij is chef-kok, en die geeft die cursus. Enfin, hij geeft hem samen met een collega, maar ik zit in een soort van "speciaal" groepje, want we zijn allemaal bekenden van elkaar :)
En het kost 5€ per les, maar we eten zelf ook alles wat we koken op natuurlijk ;)
Dus 5€ voor hetgene wij meestal maken is écht geen geld! :tongue2 |
dus die geeft die les enkel aan bekenden? of geeft hij t ook aan niet-bekenden en kost t dan ook zoiets of ist dan meer?
ga nog eens rondkijken voor andere cursussen enz, ma ik wil altijd eerst wat verschillende prijzen weten zodat ik weet wat 'normaal' is :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by emma
er staat een interview met M.I.K.E. in de move X van deze maand ! |
bestaat da boekske nog :o :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
dus die geeft die les enkel aan bekenden? of geeft hij t ook aan niet-bekenden en kost t dan ook zoiets of ist dan meer?
|
Hij geeft die ook aan niet-bekenden hoor, maar hij zegt altijd dat het daar bijlange niet zo plezant is als bij ons :p
En ik heb ook gehoord dat alles voor het komende half jaar al vol zit, maar ik zie hem vanavond, dus kzal het nog is vragen :) |
|
|
|
|