|
De Offtopic Thread #2 (pg. 273)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by New Wave
harde techno is soms harder dan hardcore. :) |
hangt ook al af van wat die hardcore inhoudt en de ene zijn hardcore is de andere niet. Hoeveel mietjes zijn er niet die niets moeten weten van de industrial sound?
En harde techno is ook al een ruim begrip geworden, samen met zowat alle verwante naampjes: hard-tek, industrial techno, terror ebm, dark rave, etc...
Enfin wat ik wil zeggen is dat waar de zachtere genres verder en verder uit elkaar lijken te deinen, zijn de hardere electronica stijlen zich schijnbaar meer en meer aan het vermengen of ligt het aan mij? |
|
|
| Dark Apostle |
| ooooh de TA top 100 is redelijk merkwaardig, ben is curieus hoe die gaat verschillen met de DJ Mag Top 100 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is TA bij jullie ook zo f*cked up? Bij mij laadt hij precies de afbeeldingen en banners ni meer, terwijl ik daar op andere sites geen probleem mee heb :conf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is TA bij jullie ook zo f*cked up? Bij mij laadt hij precies de afbeeldingen en banners ni meer, terwijl ik daar op andere sites geen probleem mee heb :conf: |
idd; en het laadt erg traag.
Nu voor het eerst kan ik er weer op in een halfuur |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
idd; en het laadt erg traag.
Nu voor het eerst kan ik er weer op in een halfuur |
heb ik ook af en toe, gewoon 5 keer zelfde site openen en dan komter wel 1tje open springen :p |
|
|
| Kaidreas |
is die tet van nathalia nu echt of niet? (ik vond het anders precies toch een duidelijke chop. gemoet maar is naar de scheiding zien tussen het kleed en haar tet/tepel... something fishy about it)
anyways... ik heb hier ergens nog een jaarboek van men zuster liggen van toen nathalia nog 18 was.. ze is er toch al serieus op vooruitgegaan. :) |
|
|
| CygnusX |
| Op http://kbcgame.be/ begint op 2 november het KBC beursspel. Een online spel waarbij ge met virtueel geld aandelen kunt handelen op de beurs. Ze laten nog niet veel zien ervan voorlopig, maar ik denk wel dat het interessant is als je interesse hebt in de beurs of er iets over wil bijleren. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
anyways... ik heb hier ergens nog een jaarboek van men zuster liggen van toen nathalia nog 18 was.. ze is er toch al serieus op vooruitgegaan. :) |
pics or the shut up
@ benny: kunde diee ofttopic ni sluiten en ne nieuwe beginen zou oek tengoeie komen aan het loaden |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
@ benny: kunde diee ofttopic ni sluiten en ne nieuwe beginen zou oek tengoeie komen aan het loaden |
Waarom zou het dan sneller gaan? Volgens mij ligt het traag zijn van het forum volledig aan de server en meer specifiek aan de zoek-pagina. Wat ge wel kunt doen is het aantal posts/pagina verlagen voor uzelf, bij 'edit options'. Veel zal dat niet doen, maar het zorgt er wel voor dat ge minder moet downloaden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Op http://kbcgame.be/ begint op 2 november het KBC beursspel. Een online spel waarbij ge met virtueel geld aandelen kunt handelen op de beurs. Ze laten nog niet veel zien ervan voorlopig, maar ik denk wel dat het interessant is als je interesse hebt in de beurs of er iets over wil bijleren. |
Ik ben ingeschreven; kben benieuwd :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Op http://kbcgame.be/ begint op 2 november het KBC beursspel. Een online spel waarbij ge met virtueel geld aandelen kunt handelen op de beurs. Ze laten nog niet veel zien ervan voorlopig, maar ik denk wel dat het interessant is als je interesse hebt in de beurs of er iets over wil bijleren. |
vorig jaar al meegedaan :p was 330ste geloofk, misschien dit jaar beter... ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
vorig jaar al meegedaan :p was 330ste geloofk, misschien dit jaar beter... ;) |
Kun je nie eens kort uitleggen hoe het werk ;)
(Ik ga alles in bier steken :p) |
|
|
|
|