|
De Offtopic Thread #2 (pg. 173)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar m'n volgende mix voor de BETA Session wordt een M.I.K.E. special |
daar gaat de verrassing ;)
ma toch: sweet :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Met zo een grote bek schiet je wel iets op dan? over kinderachtig gesproken ...
ps. eating boterhammekes met kèès, choco en stroewup |
Schiet men dan op met bijdehante opmerkingen? Needus. Ik ben benieuwd wat belgen eten. Is toch geen probleem van te maken? Vroeg het vorige week ook aan een argentijnse. Daar kreeg ik toch ook geen bijdehante bek van....zo moeilijk is het niet. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by New Wave
Daar kreeg ik toch ook geen bijdehante bek van....zo moeilijk is het niet. |
Kan jij wel mooi vertellen ja, waren er getuigen bij? eh? eh? |
|
|
| Bertn |
Schiet men dan op met bijdehante opmerkingen? Needus. Ik ben benieuwd wat belgen eten. Is toch geen probleem van te maken? Vroeg het vorige week ook aan een argentijnse. Daar kreeg ik toch ook geen bijdehante bek van....zo moeilijk is het niet. |
hey, die jongen maakte een grapje. dus doe effe normaal; |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bertn
hey, die jongen maakte een grapje. dus doe effe normaal; |
Zet er dan smilies bij.....
Dark Apostle, wat slaat daar nou weer op. Vraag je dat ook aan je vriendin als ze naar de toilet is geweest? Komt ze dan ook met vies wc papier laten zien dat ze wel echt naar de wc geweest is ?:rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar m'n volgende mix voor de BETA Session wordt een M.I.K.E. special, |
:eyespop: |
|
|
| X-Tune |
| Die nieuwe illusion cd staat vol met M.I.K.E |
|
|
| Dark Apostle |
Dark Apostle, wat slaat daar nou weer op. Vraag je dat ook aan je vriendin als ze naar de toilet is geweest? Komt ze dan ook met vies wc papier laten zien dat ze wel echt naar de wc geweest is ?:rolleyes: |
Gij hebt precies nog ni veel ervaring met mijn soort antwoorden
tip: stel nooit zo'n vragen, het kan alleen fout gaan. :p |
|
|
| Dark Apostle |
Heb er toch maar een post gezet die prolly totaal gaat genegeerd worden omdat ze weer veel te lang is, ik zever echt met momenten te hard :clown: |
|
|
| Bomar |
| Daarstraks een kort interview gezien op JIM-tv met Paul van Dyck; hij zegt daarin dat ie van Linkin Park houdt :rolleyes: WTF |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bomar
Daarstraks een kort interview gezien op JIM-tv met Paul van Dyck; hij zegt daarin dat ie van Linkin Park houdt :rolleyes: WTF |
Ik vind enkele nummers van Linkin Park ook ni slecht, maar meeste druk gespeelde PvD's na For An Angel kon ik totaal niet uitstaan, zodus...
ik had een punt, maar weet het zelf nimeer |
|
|
|
|