|
De Offtopic Thread #2 (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Woord op neger!
BETA Thug crew reprahzent :cool: |
|
|
| Dj LPG |
| ow ja die was ik al vergeten:nervous: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| I see the fear in your eyes... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het is een losse bermuda :p |
mja jong
in dit weer naar huisrijden met trein en fiets levert mij toch elke dag een zweethol op ze ;)
mensen die dit liever niet lezen die mogen hun ogen sluiten ;) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Gladius
lange broek met dees weer? mankeert gij iet ofzow? =p |
Ik heb geen last van de warmte: ik wandel van de ene airco naar de andere. Maar als je het toch persé wilt weten: ja, ik slaap naakt. :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pics or stfu :p |
|
|
| X-Tune |
Pics or stfu :p |
Pics? :D
U heeft precies meer last van de warmte. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
mja jong
in dit weer naar huisrijden met trein en fiets levert mij toch elke dag een zweethol op ze ;)
mensen die dit liever niet lezen die mogen hun ogen sluiten ;) |
Gelieve in het vervolg bovenaan te vermelden dat het bericht niet voor gevoelige lezers is:whip: Anywayz, pics of your zweethol?:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of van de alcohol, wie zal het zeggen? |
|
|
| djcresto |
Of van de alcohol, wie zal het zeggen? |
sja zit ier nu al aan 5e vodka gini na een zware dag werken. Khad het verdiend. Enige probleem is dat ik er morgen weer vroeg uit moet om te werken:o |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben bloednuchter :)
Tijdens de examens zorg ik er wel voor dat ik geen alcohol aanraak, zeker niet met dit weer... |
|
|
| Jasperovitsj |
"DHT scoort in de USA
Dance4Mation - De Belgische formatie D.H.T. scoort momenteel een dikke hit in de USA.
Zangeres Edmee en dj/producer Da Rick (oftewel Flor) hadden dit nooit verwacht, maar hun laatste single "Listen to your heart" scoort in de USA. Het origineel van dit nummer is van Roxette, die in de jaren 90 een dikke hit werd.
Blijkbaar heeft het Amerikaanse publiek de track een tweede kans gegeven, want het nummer stormt de Billboard Hot 100 binnen. Deze week stijgt het nummer door naar nr. 36, wat een goeie zaak is voor D.H.T. Het is namelijk zo dat vele radio zenders een Weekly Top 40 uitzenden. Het nummer krijgt hierdoor een pak meer airplay.
Bron: DHT website "
En uitgerekend DHT wordt in Amerika een bekend Belgisch exportproduct :rolleyes: |
|
|
|
|