|
De Offtopic Thread #2 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Mijn kat is vrijdag weggelopen en is sindsdien vermist. :(
|
Oh, das spijtig... Als ze een bandje aanhad zult ge ze wel misschien wel terugvinden, anders vrees ik dat ge niet teveel hoop moet hebben. Eens naar het aziel bellen is geen slecht idee of anders eens gaan horen bij dierenartsen in de buurt, als ik een beest zou vinden, breng ik dat ook naar de dierenarts... |
|
|
| Dark Apostle |
Je sais :(
BTW mijn weekendje Genk was redelijk vochtig, heb ook Hasselt onveilig gemaakt (of doorzwommen, tis al hoe je het bekijkt), maar de beruchte platenzaak niet gevonden en de gemiddelde Midden-Limburger is toch een kouschijterke, die verwarming stond daar overal superhoog. In NH Genk moeten ze hebben gedacht dat ik een Inca god was ofzo want ze hadden mijn voornaam en naam volledig aan elkaar geschreven (heel handig als je u aanmeld bij de lobby). Iemand horen beweren dat je minstens 23 jaar moet zijn en in het bezit moet zijn van een bediende contract om de Versuz binnen te mogen is een redelijk opmerkelijke beweering
:haha:
Geleerd en ondervonden in Genk en omstreken
- Mediamarket in Hasselt is een klassewinkel in vergelijking met die in Antwerpen
- Bediening in Genkse Restaurants/ Genkse Brasseries/ Hasseltse Kinepolis-Popcornstand kan vriendelijker
- Ik weet nu perfect de weg van hier thuis naar de Versuz
- Genkse chauffeurs zijn mega-hoffelijk. |
|
|
| Zehra |
daarnet push - strange world gezien op jim  |
|
|
| Bait |
Sorry mensen, dit moest ik er gewoon even tussen duwen.
die heeft me te pakken gehad:eyes:
De Flitshoer
 |
|
|
| eieregooie |
| Moet je maar niet te hard rijden in NL :p :D |
|
|
| pooley |
Bij ons vallen ze nog minder op, een zwarte dikke audi op de middenberm, oh nee, wat zou die daar zitten doen.
En tegelijk op Q, 'vallende sterren'
too bad, iedereen had het door.
Die belgen toch :) |
|
|
| eieregooie |
| Ok, in Be uitkijken voor Audi's dus :D Er staan bij jullie wel meer auto's langs de snelweg is me opgevallen :toothless |
|
|
| pooley |
Meestal is het TE duidelijk.
een geluk :x |
|
|
| Tiger777 |
| Te duidelijk...? De struikrovers zetten zich op bruggen over de snelweg!:mad: |
|
|
| pooley |
Ye heb ik ook al gehoord. Maarja, da valt ook op :)
Maja kheb ne vollait ove rmen achterplak :x |
|
|
| Tiger777 |
omg, goe gedacht :)
Neet gij, da valt totaal ni op, ze zetten hun op den leopold2 tunnel en als gij deruitrijdt, steken ze e mes in uwe rug! |
|
|
| Eagle` |
| ook oppasse voor klodde volvo's, flikke rijde daar meestal ook mee |
|
|
|
|