|
De Offtopic Thread #2 (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
DJ Tatana - Elements Of Culture (Tillmann Uhrmacher Remix) |
sterk :)
The queen of Swiss cheese herself :D |
|
|
| Dj LPG |
kheb ier ook nog een track waarvan ik de naam zou wille weten. Komt uit liveset van gebriel and dresden @ state of trance 117 (02/10/2003), maar ik vind nergens de playlist terug op internet:(
Anyone...?
http://users.pandora.be/DjLPG/trackID.mp3 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
kheb ier ook nog een track waarvan ik de naam zou wille weten. Komt uit liveset van gebriel and dresden @ state of trance 117 (02/10/2003), maar ik vind nergens de playlist terug op internet:(
Anyone...?
http://users.pandora.be/DjLPG/trackID.mp3 |
Andain - Beautiful Things
Jennifer wist het na anderhalve seconde :) |
|
|
| mellow_head |
OMFG ben boekhouden zo beu ma kmoet da gewoon verder doen:(
*needs motivation* |
|
|
| Jasperovitsj |
DJ Tatana - Elements Of Culture (Tillmann Uhrmacher Remix) |
Merci Benny! :) |
|
|
| Dj LPG |
Andain - Beautiful Things
Jennifer wist het na anderhalve seconde :) |
thx! |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
+1
En het erge eraan is dat het nu wss bijna onmogelijk is om Tiesto op een gewone trance party (waar het om de muziek draait, niet om de commercie) te boeken, tenzij ge tienduizenden euro kunt neerleggen of één of andere commercieel zwaar interessante locatie hebt...
Al die commerciele stunts trekken gewoon de aandacht weg van de muziek en brengen die over op het spektakel errond. En dat kan toch ook niet goed zijn voor andere DJ's - die dan überhaupt beter kunnen draaien dan Tiesto. Als het zo voortgaat lijkt een gewone DJ die gewoon zijn ding doet in een club zo banaal en gewoontjes, maar daar draait het toch nog allemaal om dacht ik?
:nervous: |
3750€/ 30 minuten |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by pooley
3750€/ 30 minuten |
ik ga hem direct een hele nacht boeken seh...:rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
| Morgen vertrek ik voor mijn studieproject naar Utrecht voor 3 dagen:) Weet er hier iemand leuke plaatsen zijn?;) |
|
|
| Dark Apostle |
Op de TMF Awards in NL Tiësto feat. Marco Borsato - Love Comes Again
dat ging er zwaar over :whip: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Morgen vertrek ik voor mijn studieproject naar Utrecht voor 3 dagen:) Weet er hier iemand leuke plaatsen zijn?;) |
De Dom beklimmen is wel ok, met mooi weer zeer goed uitzicht, Spoorwegmuseum ook wel (als je van treinen houdt). Verder is er weinig te doen in Utrecht. Hoog Catharijne en aantal winkelstraten, that's it. |
|
|
|
|