|
De Offtopic Thread #2 (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Flying with Tiësto
After playing at almost every club and event in world
and being named the world's number one DJ by DJ Magazine,
as well as performing at the 2004 Olympics and Disneyland Paris
Tiësto will take the things even further.
He will give a special Dj set inside an airplane for a selected crowd
of the Dutch Music Industry and a handful of lucky clubbers.
The jet has been hired by Tiësto's Black Hole label
for a partyflight over mainland Europe.
The plane will be equipped with a full DJ booth, bar and dancefloor.
But Tiësto plans to take the things even further by doing a tandem-sky dive
from the plane after his set and land on a bridge in Rotterdam
to perform at an exclusive party with the Dutch rockerband Kane to promote their new single.
The Dance company UDG, best known for their high quality record bags (we sell @ the shop)
have supplied a special parachute for the jump, bearing the UDG logo.
This will be seen as another landmark in Tiesto's illustrious career.
Will he be the first DJ in to spin in space? |
|
|
| Xilver |
^ Oh dear :rolleyes:
Sorry ze Tijske, maar nu vinnek u wa te ver gaan. Disneyland vond ik nog echt wel cool, maar dees slaagt toch alles IMHO. |
|
|
| djcresto |
| zeker die parachutesprong is er teveel aan. Hopen op veel turbulentie, dan zal er van draaien nieveel in huis komen. :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
Hopen op veel turbulentie, dan zal er van draaien nieveel in huis komen. :rolleyes: |
Wie weet komen de platen daardoor eens gelijk te staan ;) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
zeker die parachutesprong is er teveel aan. Hopen op veel turbulentie, dan zal er van draaien nieveel in huis komen. :rolleyes: |
kan nog een leuk effect geven;) Hij kan dan een nieuwe draaistijl uitvinden "turboturning":p oftewel "tiëstoturning" om het compleet te make... Kunne ze dj's nie veroordelen om monopolies op te bouwen?:p |
|
|
| Dj LPG |
pedooooooooooooooooooo
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Oh dear :rolleyes:
Sorry ze Tijske, maar nu vinnek u wa te ver gaan. Disneyland vond ik nog echt wel cool, maar dees slaagt toch alles IMHO. |
+1
En het erge eraan is dat het nu wss bijna onmogelijk is om Tiesto op een gewone trance party (waar het om de muziek draait, niet om de commercie) te boeken, tenzij ge tienduizenden euro kunt neerleggen of één of andere commercieel zwaar interessante locatie hebt...
Al die commerciele stunts trekken gewoon de aandacht weg van de muziek en brengen die over op het spektakel errond. En dat kan toch ook niet goed zijn voor andere DJ's - die dan überhaupt beter kunnen draaien dan Tiesto. Als het zo voortgaat lijkt een gewone DJ die gewoon zijn ding doet in een club zo banaal en gewoontjes, maar daar draait het toch nog allemaal om dacht ik?
:nervous: |
|
|
| Zehra |
what's next?
- op een onbewoond eiland
- op een super luxe jacht
- op het atomium
- op de mount everest
- in de mijnen van Beringen :toothless
of het beste -> op de afterparty van de begrafenis van de paus :p :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Zehra
op de afterparty van de begrafenis van de paus :p :rolleyes: |
:haha: :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
- op het atomium
|
party in het atiomum zou we kewl zijn. 9 Verschillende zalen, elk hun eigen stijl en inrichting :D :eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
Tiësto begint zich als een overjaarse tienerpop-idool, die vangen ook vanalles aan dat opmerkelijk is maar inhoudelijk zo goed als leeg is.
Wat is er nu aan dat Tiësto in een vliegtuig draait en derna een parachutsprong maakt?
Geef mij 5 draaitafels, een zandbak, 16 geiten en een dansende cactus en ik maak er een kunstwerk van, Tiësto mag zijn vliegtuig houden :p |
|
|
|
|