|
De Offtopic Thread #2 (pg. 272)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| Anderlecht 1-0 voor en schwalbes a volonté :D |
|
|
| Eagle` |
| dood aan wilhelmson, janet van men kloten |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dood aan wilhelmson, janet van men kloten |
Kben dol op Wilhelmsson. :p
2-1 btw |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Kben dol op Wilhelmsson. :p
2-1 btw |
Wilhelmson heel goeie speler daar ni van, mo hij moet wel van kant veranderen omda hem tegen vanoudenaarde niks klaar kreeg, daarna kon hem gezellig zen gang gaan met zen acties tegen de kock en clement die niet 100% meer kunnen doorgaan met 1 maal geel, die nota bene door wilhelmson aangenaait is ..
Soit 2-2 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Schranz is veel actiever; techno wordt me te lame... |
Ik heb veel respect voor je maar dit vind ik persoonlijk crap.
Schranz is gewoon techno. Minimal etechno is toch ook techno? Wat men vandaag 'schranz' noemt is totaal anders dan de werkelijke 'schranz'. Chris liebing heeft dit in een vage bui verzonnen. Paar plaatjes uit gebracht o.a. 'the real schranz EP'. Schranz is diep, rauw en redelijk minimaal. Het is gewoon techno. Deze platen waren voor die hele 'schranz' hype al te koop in de winkel. Het is gewoon harde techno. Niets andere genre, niets andere style. Het is gewoon techno. Al die meelopers hebben er een flinke hype van gemaakt omdat het zo stoer klinkt. Maar het is allemaal onzin. In nederland worden door de wat oudere technoliefhebbers en de nieuwe generatie 'schranz' liefhebbers flinke discussies over gevoerd. Ik zal het even uitleggen waarom dit zo is. 2 jaar geleden was hardstyle helemaal hot bij de stoere hardstyle kneuzen. Techno was voor homo's en het was kutherrie. Opeens kwamen producers met de wat hardere vorm van techno. Toen ze in de gate kregen dat dit harder was dan hardstyle waren ze opeens helemaal verkocht. MAAR... Als je eerst een hekel hebt aan techno is het natuurlijk beschamend om dan to ete geven dat je techno leuk vind. Al die mafkezen begonnen dus over 'schranz' en alle meelopers begonnen dit natuurlijk ook flink leuk te vinden....want hoe harder hoe beter..ughum.....Schranz is pure onzin, het is gewoon techno.
Sorry dat ik zo veel: "Het is gewoon techno" schrijf maar ik walg van het woord 'schranz' brrrrr :p |
|
|
| Push2005 |
Maar ik geef je ook gelijk hoor... het IS techno :)
Kwou eigenlijk gewoon ermee zeggen dat ik meer into die "hard" techno ben dan die techno die bvb Väth draait. Ik gebruik gewoon de naam schrans omdat men dan nu wel duidelijk weet over wat het precies gaat; ook al is die naam ongelukkig gekozen en duidt het niet op een nieuw genre.
Ik ben overigens ook niet zo'n technokenner als jij. Maar ik ben wel voor die hard techno te vinden i.p.v. de standaard techno; die me maar weinig meer kan boeien...
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb veel respect voor je .
|
Thx BTW :tongue2 lol |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar ik geef je ook gelijk hoor... het IS techno :)
Kwou eigenlijk gewoon ermee zeggen dat ik meer into die "hard" techno ben dan die techno die bvb Väth draait. Ik gebruik gewoon de naam schrans omdat men dan nu wel duidelijk weet over wat het precies gaat; ook al is die naam ongelukkig gekozen en duidt het niet op een nieuw genre.
Ik ben overigens ook niet zo'n technokenner als jij. Maar ik ben wel voor die hard techno te vinden i.p.v. de standaard techno; die me maar weinig meer kan boeien...
Thx BTW :tongue2 lol |
Dit klinkt al stukke beter ;) :p.
Ik ben trots op je. :p |
|
|
| jp |
| New Wave heeft vaak gelijk, wen er maar alvast aan :haha: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by New Wave
Opeens kwamen producers met de wat hardere vorm van techno. Toen ze in de gate kregen dat dit harder was dan hardstyle waren ze opeens helemaal verkocht. |
Waarom gaan ze dan niet gewoon naar hardcore ofzoiets? Als ze het toch graag lekker hard hebben? Khad trouwens nog nooit van de term schranz gehoord:haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Waarom gaan ze dan niet gewoon naar hardcore ofzoiets? Als ze het toch graag lekker hard hebben? |
harde techno is soms harder dan hardcore. :) |
|
|
| The_G0dfather |
Dat gratis Id&T magazine is nog steeds niet toegekomen ... :whip:
heb jij het toevallig nog niet gehad gert (cresto), 'k had je naam daar ook op ingevuld hé... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Dat gratis Id&T magazine is nog steeds niet toegekomen ... :whip:
heb jij het toevallig nog niet gehad gert (cresto), 'k had je naam daar ook op ingevuld hé... |
Ik heb het gekregen, maar heb mij een abonnement genomen. En ben er zeer tevreden mee, interessant magazine. |
|
|
|
|