|
De Offtopic Thread #2 (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ja, maar ge moet eens kijken hoe belachelijk groot die blokken zijn geworden!! In mijnen tijd was da tenminste nog plezant, dan zat ge toch enkele uren bezig voor ge iets treffelijk had... Nu is da zo op 5min gebouwd...:( :nervous: |
nu pas duplo ontdenkt? |
|
|
| Kaidreas |
ik was daarstraks in den extrazone...
op de toog lag er een vlieger van club outline in diest.
toen ik de achterkant er goed van bekeek zag ik dat er een kapsalon bij de sponsors stond. niet zomaar een kapsalon!
kapsalon:TIESTO! hahahaha man man waar gaat de wereld toch naartoe
voor de mensen met interesse:
Kapsalon Tiesto
Wilselsesteenweg 98
3010 kessel-lo
016/26.04.90 |
|
|
| pooley |
heb da ook gezien, hebben der nogal goed mee zitten lachen.
absurd maja |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ja, maar ge moet eens kijken hoe belachelijk groot die blokken zijn geworden!! In mijnen tijd was da tenminste nog plezant, dan zat ge toch enkele uren bezig voor ge iets treffelijk had... Nu is da zo op 5min gebouwd...:( :nervous: |
zeer zeker waar. t'is gewoon ook niet meer mooi vind ik.
da's veruit het beste speelgoed ever! |
|
|
| mellow_head |
| Leeft Jack aka Pumaz nog feitelijk? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Leeft Jack aka Pumaz nog feitelijk? |
Hoi |
|
|
| Jasperovitsj |
Voilą
Of it is de zombie van Jack die uit zijn graf is herrezen... |
|
|
| Gladius |
| voor de mensen die mozilla firefox gebruiken, hebben jullie nog geen last gehad met flash 7? Ik wil nl de stream van sporza radio opstarten, maar telkens crasht die bij het laden van die stream... (heb nochtans die versie van flash 7 speciaal voor de niet-IE explorer) |
|
|
| MikeVee |
| yep heb er ook last mee, moet altijd IE gebruiken voor de sporza-stream omdat ik die in Firefox niet aan de praat krijg. Voor de rest werkt flash perfect in Firefox. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Gladius
voor de mensen die mozilla firefox gebruiken, hebben jullie nog geen last gehad met flash 7? Ik wil nl de stream van sporza radio opstarten, maar telkens crasht die bij het laden van die stream... (heb nochtans die versie van flash 7 speciaal voor de niet-IE explorer) |
ik zit met het bizarre probleem dat ik flashplayer niet gedownload krijg met Firefox, dus altijd alsk flash ofzo nodig heb moet ik trug naar IE, wat best vervelend is. |
|
|
|
|