|
De Offtopic Thread #2 (pg. 214)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
De stijl moet natuurlijk ook jouw eigen stijl blijven, en niet de stijl van de zogenaamde metrosexuele man. |
yep dat bedoel ik dus. het gaat gewoon om de zogezegde 'normen' die worden opgedrongen, en dat wordt er op zo'n manier ingepeperd dat iedereen dat na een tijd als een nieuwe standaard gaat beschouwen, een soort levensdoel. En daaruit komt dat rare begrip 'stijl'. iedereen heeft toch 'stijl' zekers? of is er een bepaald soort dat 'algemeen aanvaard' wordt? mode? ...
*sigh*
;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ehehe, ik kijk echt niet wie ik voorbij rij, dus die vinger kunnen ze lekker in hun hol steken :D |
7.5cm diep ! :)) |
|
|
| pooley |
Slecht voor uw hart ;)
En sja idd, de zogenaamde 'metrosexuele' man bestaat al langer, maar nu moet er 'n term voor uitgevonden worden. Maar ik vind er absoluut niks mis mee om stijl aan je leven en uiterlijk toe te voegen. Maar een handboek is idd redelijk belachelijk. De stijl moet natuurlijk ook jouw eigen stijl blijven, en niet de stijl van de zogenaamde metrosexuele man.
That being said: Bikkembergs is nog steeds voor janetten :D |
u mama in de droogkast. |
|
|
| Eagle` |
| allemo goed en wel diee metro, mo het ondergoed van u vriendin/vrouw/moeder (schrappen wat niet past) aandoen, gonna skip that part |
|
|
| Kaidreas |
wete wa maakt het uit dat ge meer tijd besteed aan u uiterlijk enz. wete ik vind da zelf gewoon leuk. en ja ik ga graag winkelen zow WTF. maakt het uit omdat het weer zo amerikaans is?? jeeees redelijk dwaas om echt die regeltjes te volgen enz. ik doe gewoon waar ik goesting in heb, en als ge daar niet mee om kunt.. bad luck. Ik koop die men's health omdat ik vind dat er interessante dingen in staan trouwens volgens mij is het een hollands magazine. metroseksueel is gewoon een grappig woord, en ja gedeeltelijk ben ik dat wel, maar ik heb nog altijd mijn eigen mening. een marketing stunt, en dan.. doe er dan niet aan mee e.. en geef al u geld zoals jezus dat deed aan de arme kindjes in biafra.
ik ben egoistisch! mijn leven is belangrijk niet dat van een ander, ik moet doen wat ik graag doe, en wat ik wil bereiken. ik had even goe een zwerver kunnen zijn, maar dat is niet zo. dus meer geluk voor mij.. kzou zeggen gewoon op de verkeerde plek en op de verkeerde tijd. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeg Duistere Apostel... Ik vond die Autobahn gister tbh best tegenvallen eigenlijk. Ik ben de hele A61 en een deel van de A6 afgereden, maar ik vond t asfalt maar tegenvallen. Tis wel vlak overal, (geen vervelende of gevaarlijke hobbels), maar t oppervlag was vaak nogal brak.
|
Ben ook over de A6(0) (of zijn de 2 verschillende de 6 & 60?) gereden en buiten de brug vlak voor de Belgische grens (denk dat die op instorten staat) ging dat toch allemaal vlotjes voor mij...
Ik woon dan ook in Antwerpen en ben openliggende weggen, putten, losliggende stenen etc redelijk gewoon, dus het kan een kwestie van gewoonte zijn, dunno :p
Ben ni sneller dan 150 gegaan, wat onze auto begon maar raar te vibreren als ik sneller ging, motor is ook ni echt gewoon om sneller dan 120-130 te gaan, miss ligt het daaraan of een Saxo zuigt gewoon als die sneller moet dan 150.
En die metrosexueel klinkt eerder als de ideale vent voor de commercie dan een ideale vent op zich. Enfin de cosmetica-industrie wacht idd al jaren om de mannelijk doelgroep massaal en openenlijk te beginnen uitboren (dat is dus geweldadiger dan gewoon u markt aanboren), dus die zullen wel heel gelukkig zijn nu. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik ben egoistisch! mijn leven is belangrijk niet dat van een ander, ik moet doen wat ik graag doe, en wat ik wil bereiken... |
zwijgen en slikken teef!!!!!:cool:
ps: ;) (om misverstanden te voorkomen)....hoewel zo'n metroseksueel...tis ne keer iets anders dan de het openbaar vervoer altijd maar te pakken. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
En die metrosexueel klinkt eerder als de ideale vent voor de commercie dan een ideale vent op zich. Enfin de cosmetica-industrie wacht idd al jaren om de mannelijk doelgroep massaal en openenlijk te beginnen uitboren (dat is dus geweldadiger dan gewoon u markt aanboren), dus die zullen wel heel gelukkig zijn nu. |
mja tis nu niet dat ik cremekes koop ze, dat is ook wel een beetje erover.
en about zwijgen en slikken.. tis metroseksueel niet homoseksueel e :D er is een duidelijk verschil |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en about zwijgen en slikken.. tis metroseksueel niet homoseksueel e :D er is een duidelijk verschil |
k let op
DA Logica voor Beginners
Metro = openbaar veroer
Seksueel = verwijzing naar seksueel actieve persoon
Metro + Seksueel = iedereen mag erop
dus... |
|
|
| 1Million$shot |
FINAL QUOTE RULED :D :D
Slecht voor uw hart ;)
En sja idd, de zogenaamde 'metrosexuele' man bestaat al langer, maar nu moet er 'n term voor uitgevonden worden. Maar ik vind er absoluut niks mis mee om stijl aan je leven en uiterlijk toe te voegen. Maar een handboek is idd redelijk belachelijk. De stijl moet natuurlijk ook jouw eigen stijl blijven, en niet de stijl van de zogenaamde metrosexuele man.
That being said: Bikkembergs is nog steeds voor janetten :D |
|
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ben ook over de A6(0) (of zijn de 2 verschillende de 6 & 60?) gereden en buiten de brug vlak voor de Belgische grens (denk dat die op instorten staat) ging dat toch allemaal vlotjes voor mij...
Ik woon dan ook in Antwerpen en ben openliggende weggen, putten, losliggende stenen etc redelijk gewoon, dus het kan een kwestie van gewoonte zijn, dunno :p |
True, Belgie is nog erger op sommige stukken (van de ring Antwerpen naar de Liefkenshoektunnel bvb ;))
En de A6 en A60 zijn 2 verschillende ja, de A6 loopt van Saarbrucken naar Nurnberg. |
|
|
|
|