|
De Offtopic Thread #2 (pg. 175)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ela er zijn op zijn minst 4 BeTA's die naar r&b luisteren, beetje tactisch graag :p |
Ik dacht toch da er een plaat bestond "R&B sucks"?:p Naja die plaat zuigt prolly nog meer dan R&B so... RESPECT:D |
|
|
| Pumaz |
Ja die ken ik, zuigt hard :rolleyes:
Ik zeg niet dat alle r&b goed is he, maar er zitten echt wel pareltjes tussen :cool: |
|
|
| djcresto |
vandaag een bezoekje gebracht aan de nieuwdonk in Overmere.
Lekker op het gras liggen genieten van het heerlijke weer. Beetje volleyballen, beach ball en af en toe eens in het water plonsen. Dan nog met de fiets er naartoe en terug. En nu de dag afgesloten met een lekkere barbecue. Zalig geniete :D :D :D
oja en de brandwonden neem ik er graag bij :cool: |
|
|
| Pumaz |
| Mijn oor doet pijn :( |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
vandaag een bezoekje gebracht aan de nieuwdonk in Overmere.
Lekker op het gras liggen genieten van het heerlijke weer. Beetje volleyballen, beach ball en af en toe eens in het water plonsen. Dan nog met de fiets er naartoe en terug. En nu de dag afgesloten met een lekkere barbecue. Zalig geniete :D :D :D
oja en de brandwonden neem ik er graag bij :cool: |
en wij maar blokken... TSUH!
Ik durf wedden da als ik woensdag van men laatste examen buiten kom eh, da het just begint te onweren!!:whip: :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
en wij maar blokken... TSUH!
Ik durf wedden da als ik woensdag van men laatste examen buiten kom eh, da het just begint te onweren!!:whip: :whip: |
het blijft goed weer, maandag tot 34 graden. Dinsdag en woensdag iets minder. Donderdag wederom schitterend weer.
http://www.kmi.be/nederlands/pages/..._volgende_dagen |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
het blijft goed weer, maandag tot 34 graden. Dinsdag en woensdag iets minder. Donderdag wederom schitterend weer.
|
awel t is hun geraden!:p |
|
|
| Gladius |
| juist in m'n zware laatste examenweek een hittegold, heeeerlijk =p. |
|
|
| X-Tune |
| er is geen sprake van een hittegolf, mja.. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
er is geen sprake van een hittegolf, mja.. |
das 3 dagen na elkaar boven de 30 als ik mij nie vergis |
|
|
| Lady_LizzY |
Gvd en ik moet gaan werken in den airco waar dat ge nen trui moet bij aantrekken omdat het daar zo verdomd koud is.
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Gvd en ik moet gaan werken in den airco waar dat ge nen trui moet bij aantrekken omdat het daar zo verdomd koud is.
:whip: :whip: :whip: |
Terecht, meisjes in topjes leiden collega's te veel af. |
|
|
|
|