|
De Offtopic Thread #2 (pg. 158)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Bunz
ik zit met het bizarre probleem dat ik flashplayer niet gedownload krijg met Firefox, dus altijd alsk flash ofzo nodig heb moet ik trug naar IE, wat best vervelend is. |
probeer eens extra --> extensies --> meer extensies en via die pagina downloaden en installeren...
moet normaal werken hoor:) |
|
|
| Gladius |
lol en bij mij staat het derop voor firefox (maar daar crasht hij dus), en niet voor IE =>.
kheb na dagen zoeken toch eindelijk gevonden dat ge sporza ook gewoon via winamp kunt laten streamen =). toch nog de laatste 2 minuten van genk-standard live kunnen volgen ;) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
probeer eens extra --> extensies --> meer extensies en via die pagina downloaden en installeren...
moet normaal werken hoor:) |
die onnozelaars linken gewoon naar de site van Macromedia :)
ma tis echt raar, niemand weet hoe mene pc et klaarspeelt
alsk op download duw dan zoekt die verbinding met fps van macromedia ma als da gebeurt is zegt em 'klaar' ma is er uiteindelijk niets gebeurt.
en der zijn blijkbaar geen andere sites waar ge da bestand kunt afhale |
|
|
| The_G0dfather |
nog eens naar de djmag top 100 gekeken
toch om slecht van te worden sommige dingen daar
Benny Benassi op 18 en Dave Clarke maar op 37 bv :confused: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ter info, ik ben niet van plan nog te posten in die thread die ik gisteren gestart heb, ik vind het goed zo. Ik wil jullie wel bedanken voor de tips en de... ja, troost eigenlijk, ik distilleer eruit wat bruikbaar is. Als jullie er nog iets te zeggen hebben, ga je gang natuurlijk! Als er echt een antwoord moet gegeven worden, doe ik dat wel hier of per pm.
Thx again. |
|
|
| Nyah |
muggebeten op je voetzool hebben, is echt vervelend :whip:
jeuk :eek: |
|
|
| Belgian Bonzai |
BeTA vs. BETA
discuss :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^hoe wie gaat er badderen? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
BeTA vs. BETA
|
BeTA, aangezien de 'e' nergens voor staat maar gewoon een aanvulling is op de B |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by TOR
BeTA, aangezien de 'e' nergens voor staat maar gewoon een aanvulling is op de B |
Wel, nergens precies; BElgian TA. Ik ben ook voor BeTA, omdat het niet de eerste letter van een woord is...
edit, ah ja, ik snap je, je bedoelt eigenlijk juist hetzelfde. |
|
|
| X-Tune |
| Alle letters met een hoofdletter, behalve de -i-. |
|
|
| Jasperovitsj |
| BETA leest wel iets vlotter en staat ook mooier vind ik, met mijn symmetrie-obsessie... |
|
|
|
|