|
De Offtopic Thread #2 (pg. 217)
|
View this Thread in Original format
| kutvolkots |
| Ik dacht dat je twee verschillende typen afweercellen had, lymfocyten en fagocyten en dat witte bloedcellen onder een van die twee viel maar ik kan het mis hebben. En dat komt niet vaak voor want och wat ben ik toch goed. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik heb 3jaar geleden klierkoorts gehad en ik draag er nog steeds de gevolgen van... men milt is nog steeds veel te groot, ik blijf snel moe worden en men lever werkt ook tegen... Maar dat zal jij denkik niet hebben, aangezien ik er 3weken letterlijk van plat gelegen heb zonder ook maar iets te doen, aangezien ik flauw viel als ik mij recht zette:rolleyes: en ik lag ook met 40° koorts, kan er ook iets mee te maken gehad hebben;)
anywayz... veel beterschap eh jong:) |
Zo erg heb ik het helemaal niet. Ik kan hier bvb een halfuurtje aan mijn bureau zitten, maar dan is het ook voorbij. Ik denk dat ik daar nog redelijk geluk mee heb.
Ik weet nie of die klierkoorts blijvend is of niet, daar hebben ze niks van gezegd. Hopen van niet he.
Bedankt voor de steun allemaal. ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
moe gij ni zoveel en zo laat weggaan hé :) |
Ik? Noooooit :toothless
afhankelijk van de parkings natuurlijk....:nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Ik? Noooooit :toothless
afhankelijk van de parkings natuurlijk....:nervous: |
haha jah ge zou voor minder een goei bronchitis opscharen =p. (khad nochtans niets;) ) |
|
|
| Kelly* |
| We zijn er allemaal gezond door geraakt en (uiteindelijk) ook thuis...:o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Damn, das fameuze afzuip :nervous: :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Is dat zo'n rare ziekte die alleen Belgen kan treffen op heb je daar in Belgenland®[JA MIJN REGISTERED TRADEMARK JA! ZIE JE DAT TEKEN!1 DAT BETEKENT DAT JIJ DAT WOORDT\ NIET MAG GEBRUIKEN JA! VIEZE RIPPERS! VERZIN TOCH LEKKER JE EIGEN DOMME WOORDEN!] |
Registered Trademark wil zeggen dat wij dat woord niet mogen gebruiken zonder toestemming van de eigenaar voor commercieel doeleinden als ik me niet vergis...maw zolang ik er geen bal aan verdien kan ik nogsteeds Belgenland zeggen |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Registered Trademark wil zeggen dat wij dat woord niet mogen gebruiken zonder toestemming van de eigenaar voor commercieel doeleinden als ik me niet vergis...maw zolang ik er geen bal aan verdien kan ik nogsteeds Belgenland zeggen |
Owned :D |
|
|
| The_G0dfather |
Next day we flew with a private plane with 30 other DJ's to Global Gathering Ireland. It's funny to see all these different characters stuck together in a plane. Some were sleeping, some where serious, others where working on their laptops and some of them where partying like it was the last night on earth! And no, I won't give you any names...
Tiësto
:D :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Wat is klierkoorts? Is dat zo'n rare ziekte die alleen Belgen kan treffen op heb je daar in Belgenland®[JA MIJN REGISTERED TRADEMARK JA! ZIE JE DAT TEKEN!1 DAT BETEKENT DAT JIJ DAT WOORDT\ NIET MAG GEBRUIKEN JA! VIEZE RIPPERS! VERZIN TOCH LEKKER JE EIGEN DOMME WOORDEN!] gewoon een ander woord voor dan in Nederlandseland® courtesy of Bram. |
Daar ben je vast allemaal heel trots op. |
|
|
| MikeVee |
| Ik dacht dat die gast een ban had gekregen wegens zijn uitspraken op NLTA. |
|
|
|
|