|
De Offtopic Thread #2 (pg. 299)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Damn, Ketchup Chips is verslavend :eyespop: |
+2 :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Damn, Ketchup Chips is verslavend :eyespop: |
Amen to that!
Zone zak is bij mij direct leeg :o |
|
|
| Xilver |
| Och, der gaat niks boven Texas Paprika Doritos! |
|
|
| Bertn |
| Lays original bolognese chips. Ik eet minstens 1 zo'n zak per week op:o |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Bertn
Lays original bolognese chips. Ik eet minstens 1 zo'n zak per week op:o |
Sorry, maar de bolognese van Croky is beter |
|
|
| New Wave |
| Ik vind de ships van Croky goor. De 'paprika' smaakt naar verbrande kruiden. brrrrr |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind de ships van Croky goor. De 'paprika' smaakt naar verbrande kruiden. brrrrr |
dit hoeft niet noodzakelijk dezelfde smaak te zijn in belgië ... smaken verschillen van land tot land ;)
buiten deze al-dan-niet zinvolle informatie vind ik croky chips ook goor :p |
|
|
| Bunz |
| lays peper & zout is bom ! |
|
|
| diddi |
Heeft hier iemand een Scarlet ADSL verbinding? Ben aan het twijfelen tussen Mobistar ADSL en Scarlet ADSL.
Bij Mobistar krijgt ge ne USB modem, bij Scarlet een Ethernet modem... en na mijn ervaringen met een usb-modem bij Skynet, verkies ik toch een ethernet modem. Ik weet wel niet of de verbindingssnelheid goed is? :conf: |
|
|
| Synthesia |
Mobistar ADSL is precies iets sneller, 4Mbps tegen over 3,3Mbps van Scarlet. K'zou ook eens naar Evonet ADSL kijken, voor 44,90EUR (incl. BTW) zou je zelfs 8Mbps moeten kunnen halen en 20GB transferlimiet per maand. Als je het Skynet trucske bij hun ook kunt toepassen zou je voor diezelfde prijs tot 80-100GB kunnen downloaden.
http://www.evonet.be/index.php?page=011012n
Wat is de (Skynet) truc? Als je op 99% van je download limiet zijt, verbreek dan je verbinding. Als je terug een verbinding tot stand brengt zit je nog altijd op fullband en dat kan zo blijven voor een maximale duur van 36uur waarna je er automatisch van wordt gegooid. In die 36uur kan je nog makkelijk 30-45GB downloaden, en als je 8Mbps hebt het dubbele :) Trucske werkt ook als je een volume pack (5EUR/5GB) koopt - zo haal je 30-50GB eruit per 5EUR. |
|
|
| diddi |
Hmz... heb zo ook eens iets gehoord van ADSL2FIT. Deze had geen limiet, maar was wel na enkele maanden failliet. Dus die kleine providers... i don't trust it that much... Of is Evonet geen kleine speler?
Ik zou voor de Scarlet One gaan: 50€/maand : ADSL verbinding + 24/24 gratis bellen naar vaste toestellen :tongue2 |
|
|
|
|