|
De Offtopic Thread #2 (pg. 213)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Langs de andere kant: als er van die klungels zijn die te traag naar m'n goesting rijden,
ga ik ook effe bumperkleven ze
(ik zal het propere woord maar gebruiken zeker :p ) |
Sja, ik krijg daar ook wel zenuwen van, ma ik zal nooit 'bumperkleven' omdat ik dat gevaarlijk vind. Ben altijd maar bang dat ik ni op tijd kan stoppen moest er voor mij op de weg iets gebeuren.
Ma wat ook redelijk achterlijk is van sommige mensen: als er een hele reeks auto's links rijden (omdat rechts bvb allemaal vrachtwagens rijden of dat helemaal in de verte een vrachtwagen een andere vrachtwagen voorbij aant steken is) en dan komt er zo één die begint te flikkeren omdat ie U persé voorbij moet, gans dicht op u rijden enz, terwijl voor mij bvb nog zeker 20 auto's links aant rijden zijn :mad: . Och ja, goed voor de zenuwen, naar Antwerpen rijden :p. |
|
|
| Lady_LizzY |
Hehe, da wordt ge wel gewoon :p
Ff iets heel anders:
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
Nog 45 minuten voordat m'n verlof begint,
al m'n opdrachten zijn af...
Jee, dan kan een namiddag lang duren :( |
|
|
| Pumaz |
| Is het dan gelukt met uw programma Lies ? :) |
|
|
| Lady_LizzY |
Jaja, en proud :D
't Was eigenlijk poepsimpel :p |
|
|
| Pumaz |
Simpel of niet, het is een hoofdstuk die gedaan is in uw carrière ;)
Well done :D |
|
|
| Lady_LizzY |
Bwa, gedaan zou ik ni zeggen,
het begint nog maar pas. :eek:
Maar nu eerst genieten van de vakantie :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Maar nu eerst genieten van de vakantie :D |
Ge weet waar ge moet zijn he sjoe ;)
Mijn nieuwe set (die nu aan het opnemen is) zal u trouwens smaken, er zitten 3 V-Sag producties in :D |
|
|
| pooley |
mensen die beginnen flikkeren of plakken? Die geraken ni voorbij mij.
En als ik ze voorbij laat, nen dikke vinger ja ;-) |
|
|
| eieregooie |
Kijk, als ze niet opzij kunnen, of als er idd een rijtje achter elkaar achter een vrachtwagen rijdt, ok...
Maar als mensen te beroerd zijn om ff aan de kant te gaan omdat er 100 meter verderop nog een vrachtwagen rijdt dan hang ik aan je bumper ja. En als ze dan nog niet aan de kant gaan ga ik er wel rechts voorbij. Lijkt me een duidelijk signaal dat er ruimte zat is :p
Of van die mensen die maar links blijven rijden omdat ze vinden dat ze al hard genoeg gaan, of die nog net even voor jou met 10kmh verschil een rij vrachtwagens gaan inhalen :whip:
Als ik achter een andere auto rij die iets langzamer gaat, en ik zie in me spiegel dat er een nog harder komt aanrijden, dan laat ik toch ook me gas ff los en ga wel inhalen als die ander er voorbij is. En als ik ff naar rechts kan, zodat een ander die harder rijdt er ff voorbij kan dan doe ik dat ook... Doe ff een beetje sociaal ofzo en ga niet eigen rechter lopen spelen... Daar is de politie voor...
Seinen en knipperen die ik trouwens nooit, dat vinnik wel aso... Hooguit ff seinen naar iemand die links rijdt op een lege weg om te laten weten dat ik er aan kom... Of gewoon rechts er voorbij knallen... Opvallen trouwens hoeveel mensen opeens wel naar rechts gaan als je ze rechts hebt ingehaald... Dan zitten ze echt te suffen, kan nie anders. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by pooley
mensen die beginnen flikkeren of plakken? Die geraken ni voorbij mij.
En als ik ze voorbij laat, nen dikke vinger ja ;-) |
Ehehe, ik kijk echt niet wie ik voorbij rij, dus die vinger kunnen ze lekker in hun hol steken :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wa is er mis met mannen die hun uiterlijk willen verzorgen? |
ehmm... niets? maar waarom moet er daarvoor een afschuwelijke term uitgevonden worden als de 'metroseksuele' man?
‘Het handboek voor een goede levensstijl.’ dat zegt toch genoeg zekers! typsich amerikaans. Komop Tom, alleen domme amerikanen met een IQ na de komma waarneembaar geloven in zoiets. Wat is dit voor een illusie om een boek te maken over hoe ge een goede & moderne man kunt worden?
Precies of het is nieuw dat er mannen bestaan die hun gevoelens wel kunnen uiten, zonder homo te zijn, die koken, kuisen, enz.
jeezes, open your eyes mensen, ge kunt toch zo zien dat da weer zo'n marketingzet is om het geld uit de mensen hun zakken te halen en hen te zeggen hoe ze het best kunnen leven. Beïnvloeden die handel! :whip: :whip:
en ja, het is wel de moeite om mij daarover op te winden... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
en ja, het is wel de moeite om mij daarover op te winden... |
Slecht voor uw hart ;)
En sja idd, de zogenaamde 'metrosexuele' man bestaat al langer, maar nu moet er 'n term voor uitgevonden worden. Maar ik vind er absoluut niks mis mee om stijl aan je leven en uiterlijk toe te voegen. Maar een handboek is idd redelijk belachelijk. De stijl moet natuurlijk ook jouw eigen stijl blijven, en niet de stijl van de zogenaamde metrosexuele man.
That being said: Bikkembergs is nog steeds voor janetten :D |
|
|
|
|