|
De Offtopic Thread #2 (pg. 189)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
Nee, het zou eigelijk leuk zijn als ge eens ging zwijgen :o
pfff vrouwen kijken naar mannen, mannen kijken naar vrouwen. De manier waarop verschilt natuurlijk. Der zijn apen en der zijn beschaafde mensen, he X-tune ;) |
|
|
| MikeVee |
Wil dat daarom zeggen dat iedereen zo is? Snap al niet dat iemand zich gaat bezighouden met onbekende vrouwen op de foto te zetten tijdens een feest of daarbuiten. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Gladius
*echo*
zou niet echt weten welke mannen op dit forum... |
rofl |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Buoyant
pfff vrouwen kijken naar mannen, mannen kijken naar vrouwen. De manier waarop verschilt natuurlijk. Der zijn apen en der zijn beschaafde mensen, he X-tune ;) |
Ik zit niet te rukken op die foto's als ge dat wilt zeggen. :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zit niet te rukken op die foto's als ge dat wilt zeggen. :p |
ja dat wou ik zeggen :rolleyes: , volgende keer beter dan. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Gladius
allrighty! congrats man! 3 volle maanden, da's veel! :eyespop: =) |
Thx dude! Tmochten er nog meer zijn, ze zitten al volledig volgeboekt;) Nog een geluk da ik geen herexamens heb of ik had al moeten schrappen:(
| quote: | Originally posted by Zehra
wow proficiat!!!
|
ook mercikez:D Laats iets weten als je meer weet he Z:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Een mix van die zwarte en die blonde zou perfect zijn, als ge begrijpt wat ik bedoel. |
De "zwarte" is perfect zoals ze is, dus ik begrijp totaal ni wat ge bedoelt, en ik heb ook niet echt behoefte om dat te weten te komen ;) |
|
|
| Nyah |
Anyway, iedereen kijkt toch naar andere meisjes zelfs als ge een relatie hebt of ben ik hier nu weer een vreemde eend? |
ik ni :p
| quote: | Originally posted by Xilver
Als ge 'n goeike hebt, dan hebt ge geen behoefte om naar ander meiskes te zitten zien, ik toch niet. Als ge alles hebt wat ge zoekt in iemand, lijkt 't me vrij nutteloos om verder rond te zien. |
 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als ge 'n goeike hebt, dan hebt ge geen behoefte om naar ander meiskes te zitten zien, ik toch niet. Als ge alles hebt wat ge zoekt in iemand, lijkt 't me vrij nutteloos om verder rond te zien. Maar ja, misschien ben ik dan wel weer de vreemde eend daarin, aangezien ik toch wel enkele vrienden heb die ferm zitten te geilen op andere vrouwen, terwijl ze 'n vriendin hebben :) |
a) oftewel heeft iemand (ik zal ni ver moeten zoeken :p) u gebrainwashed en ben je nimeer in staat menselijke schoonheid te appreciëren
b) oftwel slaag je naar "iemand kijken" en "op iemand geilen" grandioos door elkaar
wat zal het zijn jongeman?
BTW ben sinds zondag terug van Graspop en het was goed.
De 3 drie meest populaire groepen aanwezig waren uiteraard System Of A Down, Within Temptation en Kipknot...Slipknot (nee ik word SK-moppen nooit beu :p).
System Of A Down waren geweldig, de gitarist was wel in zeer hoge sferen, maar buiten een paar wel zeer opvallende foutjes speelde die magistraal. De term ADHD-metal is zeker van toepassing op hen want hun nummers gaan letterlijk alle kanten uit, maar op een of andere manier slagen ze er wel in het als een mooi geheel te houden. Ze waren ook de enige groep die vloeiend hun nummer aan elkaar speelde.
Within Temptation was redelijk, Sharon (de zangeres) heeft duidelijk haar winst in zanglessen gestoken want meeste hoge tonen kon ze van keer wel aan. Wel spijtig dat ze alleen nummers brachten van hun nieuwe album en hun al 4 jaar aan een stuk uitgemolken vorige album "Mother Earth", niets van hun ouder werk dus. Ze kon het ook niet laten om Hollands Frans te brabbelen.
Slipknot, niet gezien, was gezellig aan het wezen in ons tentenkamp :D
Andere zeer goede groepen waren Sirenia, Autumn en Axamenta.
Epica vorig jaar in de Marquee 2 en dit jaar op de mainstage, waren er duidelijk nog niet klaar voor, ze kregen met hun groep echt het grote podium niet gevuld, wat toch altijd een beetje domper geeft op het geheel.
GP is ook geweldig om puur te mensenkijken. Het vrouwenvolk lag zeer aangenaam in het oog, er waren er wel een paar bij die een burkha waardig waren, maar zoiets zeg je natuurlijk niet, maar eens die mensen besluiten om in hun ondergoed over de camping te rennen, zie ik niet in waarom je nog moet zwijgen. Het mannenvolk is heel wat tristiger, zelfs een burkha zou al vaak niet meer hebben geholpen, meeste metalheads zijn echt oerlelijk (wat ook het merkwaardige feit geeft dat een oerlijke kerel in die scene met een beeldschoon meisje samen kan zijn.)
Het alcohol verbruik lag zeeeeer hoog, de stoerste kerels begonnen natuurlijk al vrijdagmorgen te zuipen en konden tegen vrijdag middag al al in een totaal te pimpe ambulance worden afgevoerd, de rest volgde de rest van de dagen, met die mensen heb ik echter geen greintje compassie, dus kap ze maar goed binnen, dan moet ik minder lang wachten op mijn cola of water aan den toog.
Vrijdag: Was warmste dag, heb meer dan 2l water gedronken in de voormiddag alleen al, System was het hoogtepunt en onze Duitse buren die zo nodig 's nachts hun voetbalhoorn moesten laten afgaan, krijgen een welgemende "krijg de kankerpleuristyphus"-prijs
Zaterdag: Was redelijk vermaskreerd door te weinig slaap, was gelukkig veel minder warm, 2 Cd’s gekocht (L' Âme Immortelle en Blind Guardian) 's avonds lekker scheef gegaan, moest naar mijn tent kruipen, tent was gelukkig zeer dichtbij.
Zondag: Goed geslapen, geen kater, 3 dagen niet geschoren, 3 dagen niet echt gewassen, T-shirt van Blind Guardian gekocht, vroeg huiswaarts getrokken, zalig bad genomen en blij dat ik terug in mijn eigen nestje kon slapen.
Plus punten: drank en eten op camping, gezellige sfeer, goede groepen
Min punten: burgemeester die totaal verbod op vuurtjes afkondigt dag voor het begin van het festival, te weinig sanitaire voorziening op camping, Duitser met voetbalhoorn
Domste moment: twee mannen van de security die ons tentenkamp binnenstormt en zegt "er is een totaal verbod op alle open vuren, gelieven die van jullie te doven". Waarop wij als brave mensen onze twee theelichtjes uitbliezen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Den Boccaccio ay...die hebben nog een DJ-contest lopen momenteel, waar ze 50€ inschrijvingsgeld vragen en ge wordt beoordeeld op het aantal supporters dat ge meebrengt...Dus ik blijf daar schonekes van weg :rolleyes: |
over den bocca gesproken... die is gesloten atm (die in Halen). Wordt verhuurd of verkocht en wordt nu een andere club, totaal ander concept. Ik heb de redenen van de sluiting in de krant gelezen van de vroegere eigenaar maar hij vergat wel even te zeggen dat er totaal geen volk meer kwam in de bocca... :rolleyes:
Laatste keer dat ik er geweest was, niet zo lang geleden, stond de muziek VEEL te hard (nog nooit meegemaakt, oren deden constant pijn) + geen volk + geen sfeer. Enige goeie vond ik de muziek. Toen had ik al een gevoel van dit kan hier nimeer lang openblijven.... :o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
a) oftewel heeft iemand (ik zal ni ver moeten zoeken :p) u gebrainwashed en ben je nimeer in staat menselijke schoonheid te appreciëren |
ik weet van niets  |
|
|
|
|