|
De Offtopic Thread #2 (pg. 324)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Ik heb ook al gehoord dat de verbinding kan wegvallen als je door een tunnel rijdt en dat je hem dan terug moet instellen.
En als je onder een brug rijdt en er dus nog auto's boven je rijden. Hij niet kan zien of je onder of boven de brug rijdt en hij dus de kluts kwijt geraakt.
Is dit waar of zijn dit verzinsels? |
|
|
| Antony |
deze week op Fleet.TV een kleine special rond 2 nieuwe navigatietoestelletjes gezien. Zagen der mooi en efficient uit, kan me het merk niet meer herinneren... Maar er is een heruitzending op 11 december op Kanaal Z
en euhm... mijn broer verkoopt zijn GPS, omdat hij nu een nieuwe auto heeft met ingebouwde...
het gaat om een i-paq h1940 met Bluetooth TomTom Gps, heeft het maar een paar maanden kunnen gebruiken... Hij vraagt 400 euro, maar het heeft hem bijna het dubbel gekost (omgeving Antwerpen eh)
 |
|
|
| Tiger777 |
Tomtom trekt inderdaad op ni veel. Regelmatig als ge op de autostrade zit zegt ie "keer om indien mogelijk", ge kijkt opt schermke en hij zit op een baan naast de autostrade, 100 meter verder. Als ge het wilt gebruiken in de stad, zoekt u maar een ander program, veel straatjes dicht tegen een maken het ni bruikbaar. hij weet nooit waar'em zit en herberekenen duurt een eeuwigheid. Maar een deftig alternatief heb ik ook ni :clown:
In nederland blijkt het dan wel weer bijzonder goe te werken heb ik gemerkt  |
|
|
| Xilver |
| ^da probleem hebt ge met alle gps-software. Feit blijft dat Tomtom een van de betere software levert. |
|
|
| Tiger777 |
| aweja, da zegkik oek, ma in holland werkt het blijkaar wel redelijk goe... Ben er ooit es mee naar parijs geweest, daar is het al totaal onbruikbaar. Door veel tunnels geraakt alles helemaal in de war en dus gij ook en pakt ge verkeerde wegen waardoor het alleen nog erger wordt. Als derdaarbij nog eens een idiote regel van voorrang van rechts op een autostrade(voorrang aan diegenen die willen oprijden!!) bijkomt is het genoeg om algemene hilariteit te doen ontstaan :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
aweja, da zegkik oek, ma in holland werkt het blijkaar wel redelijk goe... Ben er ooit es mee naar parijs geweest, daar is het al totaal onbruikbaar. Door veel tunnels geraakt alles helemaal in de war en dus gij ook en pakt ge verkeerde wegen waardoor het alleen nog erger wordt. Als derdaarbij nog eens een idiote regel van voorrang van rechts op een autostrade(voorrang aan diegenen die willen oprijden!!) bijkomt is het genoeg om algemene hilariteit te doen ontstaan :p |
pakt dan een wegenkaart eh... aan zulke dingen kunne die sattelieten ook ni doen denk ze, eender welke software
tsal wachten worden op Galileo, misschien zien die manne da wel :p |
|
|
| FUSyke |
| Bedankt voor de info!!! Het zal de ToTom One worden:D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Bedankt voor de info!!! Het zal de ToTom One worden:D |
en ni die van men broer? :( |
|
|
| Toni_D2 |
Niet te veel geld meer spenderen aan GPS. Binnenkort zijn ze hier niet meer bruikbaar. Daarom blijven de prijzen dalen. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Garmin ( http://www.garmin.com/ ) dat is het beste van het beste als uw budget het toelaat. |
da was da merk van op Fleet.TV geloofk... special me hun laatste 2 modellekes normaal |
|
|
|
|