|
De Offtopic Thread #2 (pg. 215)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
jay, ik ben nog ni bezig met werken, en heb al opslag gekregen :p.
(indexering :)) |
|
|
| Real |
| Urgh, de doktor heeft vandaag bloed getrokken om te kijken of het klierkoorts is of niet, maar ik gok van wel omdat men milt ontzettend veel pijn doet. :( |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik weet niet goed waar ik het moet posten, dus doe ik het hier maar.
Heb net te horen gekregen dat ik dankzij een collega van mij
2 gratis tickets voor Dance Valley kan krijgen :D :crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Real
Urgh, de doktor heeft vandaag bloed getrokken om te kijken of het klierkoorts is of niet, maar ik gok van wel omdat men milt ontzettend veel pijn doet. :( |
oei... :( ik hoop voor jou van niet.
over spuiten gesproken: heb vandaag ook een inenting tegen tetanus gehad. Had er zeer slechte herinneringen aan sinds de laatse keer (in 1996), want toen was ik flauwgevallen en had ik een lichte hersenschudding :o . Die dokter zo heel vlotjes: "Kom hier maar even staan" en ik "Euh neen, tis best als ik blijf zitten of zelfs ga liggen, want ben wel bang van spuiten." :p
Maar ben dus ni flauwgevallen, totaal geen pijn gehad ofzo, dus ja, nu is die slechte herinnering van zoveel jaren geleden vervangen door deze :D.
EDIT: mijn arm is nu wel heel stijf en heb wat moeite als ik die omhoog doe, maar dat zal wel normaal zijn zeker (kan me dat ni meer herinneren van de vorige keer) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
EDIT: mijn arm is nu wel heel stijf en heb wat moeite als ik die omhoog doe, maar dat zal wel normaal zijn zeker (kan me dat ni meer herinneren van de vorige keer) |
Heb da ook als ze bloed trekken bij mij, een paar daagjes last van dan.
Een keer is het zelfs zo erg geweest dat ik zelfs niet meer kon fietsen of eender wat,
maar dat was de fout van mijn toenmalige dokter.
Die was vergeten om dat lint waar ze rond je arm doen, losser te maken.
En hij had een buisje of 10 nodig, dus da voelde ik wel daarna :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| van tetanus-inentingen wordt ik nogal ziek (lees: 41° koorts en van die dingen) dus ik betwijfel of ik da nog ga laten zetten:p |
|
|
| dj Zevan |
n paar maanden geleden ben ik ook bij de dokter geweest voor mn tetanusspuitje
niks gevoeld en achteraf eigenlijk ook niet, mn vriendin daarentegen had ook serieus pijn gehad aan haar arm, weird |
|
|
| eieregooie |
| Ja, dat t stijf wordt is normaal, niks aan de hand... heb er een paar jaar geleden drie moeten halen na een schuivert over t asfalt. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nyah
Maar ben dus ni flauwgevallen, totaal geen pijn gehad ofzo, dus ja, nu is die slechte herinnering van zoveel jaren geleden vervangen door deze :D.
|
Amai zeg, gebt waarschijnlijk nog een snoepje gekregen zeker van de dokter en en plus moogde prolly deze avond een half uurtje langer opblijven van tom for being such a brave girl, jk ;) :D
Anyhow ontopic: da stijf is wel normaal gelek alleman zegt, ooit is een pikhouweel in mijnen arm gekregen en dan moest ek dana de hecting oek laten zetten, ik kreeg da ding oek nemi omhoog, en zeer doen gelek zot
@ Real: tis te hopen dat het geen klierkoorts jong, echt zoiet da ge ni wilt hebben :whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Amai zeg, gebt waarschijnlijk nog een snoepje gekregen zeker van de dokter en en plus moogde prolly deze avond een half uurtje langer opblijven van tom for being such a brave girl, jk ;) :D |
Eigenlijk zijn we vroeger gaan slapen :p |
|
|
| Real |
Ale tis klierkoorts. :(
Fijne augustus in het vooruitzicht. :sadgreen: |
|
|
|
|