|
De Offtopic Thread #2 (pg. 260)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die vrouwen maar eisen stellen aan de mannen :rolleyes:
We zullen anders is beginnen zeggen wat WIJ allemaal in een vrouw zoeken :p |
wie houdt u tegen? begin eens... ;):p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Zehra
wie houdt u tegen? begin eens... ;):p |
Daar heeft ze u liggen, J ! |
|
|
| Jasperovitsj |
:)
Ik zou iets romantisch kunnen zeggen, maar dat wordt hier op het forum blijkbaar niet geapprecieerd... |
|
|
| Eagle` |
| witte gijle graag nen bruine |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Eagle`
witte gijle graag nen bruine |
en da wil zeggen? |
|
|
| Push2005 |
witte gijle graag nen bruine |
:conf: :conf:
What the hell wil da zeggen ? Zo'n dialectje van woordengegoochel :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We zullen anders is beginnen zeggen wat WIJ allemaal in een vrouw zoeken :p |
Als ze maar lief en betrouwbaar is en lekker wil knuffelen. :p Uiterlijk is een individueel verlangen. De een wilt dit, de ander wilt dat. |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als ze maar lief en betrouwbaar is en lekker wil knuffelen. :p Uiterlijk is een individueel verlangen. De een wilt dit, de ander wilt dat. |
whatever :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by pooley
whatever :) |
neeneeneenee, serieus. Vrouwen die je gelukkig kunnen maken moet je koesteren. Er zijn miljoenen vrouwen maar de vrouw die echt bij je past is iets heel waardevols. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by New Wave
neeneeneenee, serieus. Vrouwen die je gelukkig kunnen maken moet je koesteren. Er zijn miljoenen vrouwen maar de vrouw die echt bij je past is iets heel waardevols. |
serieus ge moet is duidelijk een lijn trekke van anaal neuken naar melige care bear als dees.
You're prez off Tim ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
serieus ge moet is duidelijk een lijn trekke van anaal neuken naar melige care bear als dees.
You're prez off Tim ;) |
Ik vind 'm gewoon per keer beter worden
I'm starting to like this guy :toothless |
|
|
| New Wave |
:p Kijk. Omdat ik wat opener over de dingen praat komt het misschien over dat ik geen zachte kant heb. Maar ook ik heb een zachte kant.:)
Ik heb verdriet als een relatie over gaat, ik kan behoorlijk in de wolken zijn van een meisje en ik ben op bepaalde momenten verlegen. Aan prototype machos hebben vrouwen vrij weinig. (of ze moeten er echt van houden) Ik denk altijd maar zo: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik praat nou eenmaal gemakkelijk over dingen dan andere. Je moet wel weten wanneer je iets kan vragen/zeggen. Je moet ook rekening houden met gevoelens van een ander.
Ik weet al waarom ik er wat makkelijker over sexuele dingen praat. Ik werk regelmatig bij een programma met een erotisch tintje. Er wordt over alles gesproken wat op sexueel gebied mogelijk is. Zo leer je elke keer wat nieuwe dingen. :) |
|
|
|
|