|
De Offtopic Thread #2 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
ik ben een sony addict
heb momenteel een gewone discman en een discman waar je met hun speciaal programma 25 uur op één cd zet. Die is nog maar anderhalf jaar oud dus eigenlijk zou het te zot zijn om nu al iets nieuw te kopen. Die kleine dingen van sony hebben wel een "cool" design.
http://www.sony.be/PageView.do?site...Network+Walkman |
|
|
| Gladius |
| tx iedereen. kzal sewwes in de media markt is wa rondzien sé |
|
|
| Nyah |
chiek filmpke, benny ;) |
|
|
| Bait |
Ma man wat hebben we hier?
Dit is toch wel een heel bezige dame, van beroepsmisvorming gesproken:eyes:
 |
|
|
| Dark Apostle |
| Archos heeft ook speler die tot 10 gig gaan (ik heb er ene :D ), maar vorige jaar heb ik er in de media market 1 zien liggen van over de 400 euro, dus zo goed zijn die dingen niet |
|
|
| Dark Apostle |
Als ik dat aan mijn ma laat lezen zal ze nog steeds niet weten over wat ik bezig ben moest ze komen kijken over wat ik zal chat :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Bait
Ma man wat hebben we hier?
Dit is toch wel een heel bezige dame, van beroepsmisvorming gesproken:eyes:
|
2 per minuut nog wel, das erg comfortabel, stel je bent zo een zieke man en je bent nummer 2000 ..., sorry ik zwijg al baba |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Buoyant
2 per minuut nog wel, das erg comfortabel, stel je bent zo een zieke man en je bent nummer 2000 ..., sorry ik zwijg al baba |
Glas eronder en tappen maar, wel zien dat er een schoon kraagske opstaat |
|
|
| Nyah |
Graag jullie pro en contra's over Peugeot 206 en Citroën C3. ;)
Welke vinden jullie mooier, betrouwbaarder, zuiniger, enz -> of gewoon uw mening als ge kon kiezen tussen die twee auto'kes en waarom? :) thx
  |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
206 :) |
waarom? gewoon mooier, sportiever? -> beetje meer uitleg zou ik wel fijn vinden als dat kan :) zal t in eerste post ook erbij zetten ;) |
|
|
|
|