|
De Offtopic Thread #2 (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Is hier iemand doe goed kan masteren? Ik suck daarin + ik heb niet het goei programma daarvoor!
Ik heb een track klaarstaan die op een mastering wacht! gemaakt in Reason. |
Zo moeilijk is dat niet hoor. Wat geduld, en genoeg proberen ;). Lees eens het production forum hier op TA. Staan gouden tips!
Zorgen voor genoeg EQ (zodat je verschillende instrumenten niet teveel overlappen), maar vooral eigen feeling (vind ik) qua volumeregeling per instrument. Goede speakers (of koptelefoons) zijn daar wel een must voor ;).
Welke versie van Reason?? Ik gebruik(te) versie 2.5. Overgestapt naar FL Studio. |
|
|
| BZRK |
Heeft er iemand soms nog een Gmail invite teveel?
Ik wil die Google Talk es uitproberen, maar dat werkt enkel met een gmail adres, wat ik dus nog altijd niet heb.
Als iemand zo vriendelijk is, kenny.lefebre at telenet.be :) |
|
|
| IgnazZio |
Pheatus,
2.5 gebruik ik. Mss kan je me even toevoegen op msn? Kwil wel eens met u klappen ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by BZRK
Heeft er iemand soms nog een Gmail invite teveel?
Ik wil die Google Talk es uitproberen, maar dat werkt enkel met een gmail adres, wat ik dus nog altijd niet heb.
Als iemand zo vriendelijk is, kenny.lefebre at telenet.be :) |
komt eraan |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
komt eraan |
Hey bedankt, en Zehra ook :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Pheatus,
2.5 gebruik ik. Mss kan je me even toevoegen op msn? Kwil wel eens met u klappen ;) |
sebastien at pheatus.be
kben wel bitterweinig online op msn voor het ogenblik (herexamens ;)), en dit tot 7 september. Stuur anders gerust een mail voorlopig met wat vragen ofzo ;).
Groetjes,
Seba |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb op een hub een waarschuwing gekregen dat ik een kick krijg als ik R&B blijf sharen, wtf ? :wtf: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| vanaf een bepaald moment komt de ware aard altijd boven e ;) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
iemand een idee van de ID van die track waar ze zo constant "mamasee mamasa mamahoesan" en zo van die dingez in zingen?:p Kheb die plaat gekocht maar er staat geen naam op:rolleyes: en nu zou ik da toch graag wel eens weten... |
Back to basics - Mamakossa |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb op een hub een waarschuwing gekregen dat ik een kick krijg als ik R&B blijf sharen, wtf ? :wtf: |
ha! serves you right
wel grappig ergens ^^ |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Back to basics - Mamakossa |
Basics - The drums
geloof'k :p ... |
|
|
| Pumaz |