|
De Offtopic Thread #2 (pg. 283)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Bediend dan nog wel. En wa vindt Brenda daarvan? |
Het was nochtans niet met de volle goesting en louter om professionele redenen. Anyway men paketjes zijn afgeleverd ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik kom juist van het postkantoor in Berchem. Ik werd daar bediend door een knappe jongedame. |
das achter mennen hoek, moek is gaan zien :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
Het was nochtans niet met de volle goesting en louter om professionele redenen. Anyway men paketjes zijn afgeleverd ;) |
Nog op haar gezicht gespoten ook? Gore aap!!!!!
Heb vandaag weer mogen overwerken, al een sjaans bleef de stortbui van gisteren uit...hopelijk moet ik dat morgen niet, kan ik veel sneller richting Brecht trekken. |
|
|
| Toni_D2 |
Ik kom juist van het postkantoor in Berchem. Ik werd daar bediend door een knappe jongedame. |
een postkantoorbediende is te hoog gegrepen :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Franse wc's zijn goor.
Nu, toen ik in een jeugdhotel in Seattle was, daar waren de wc's ook ma vettig hoor. Op 't eerste zicht hetzelfde als hier, ware het niet dat het water zo hoog stond, da ge praktisch met uw gat in 't water zat als ge op de wc zat. |
Ik vraag meneige altijd af hoe ge daar moet gaan opzitten (ni da ik vaak op ne franse wc wil gaan zitten, of moet, ofzo..eigelek nu ik het bedenk nog nooit, ma ik vraag mij dat af als ik er voor sta...), met het gezicht naar de muur of naar de deur? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik vraag meneige altijd af hoe ge daar moet gaan opzitten (ni da ik vaak op ne franse wc wil gaan zitten, of moet, ofzo..eigelek nu ik het bedenk nog nooit, ma ik vraag mij dat af als ik er voor sta...), met het gezicht naar de muur of naar de deur? |
Da doet er nie toe denk ik... maar als ik vanaf nu een keutel laat vallen zal ik een sprongetje omhoog doen... geen 2x water aan m'n gat :D |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Da doet er nie toe denk ik... maar als ik vanaf nu een keutel laat vallen zal ik een sprongetje omhoog doen... geen 2x water aan m'n gat :D |
Niet te vroeg springen, of hij valt in je broek. |
|
|
| Tiger777 |
keb gegoegeld, tis met het gezicht na de deur blijkbaar
(bron: www.hurktoilet.nl) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
keb gegoegeld, tis met het gezicht na de deur blijkbaar
(bron: www.hurktoilet.nl) |
.nl heeft gewoon voor alles ne site... |
|
|
| FUSyke |
De winnaar van onze dj-contest zal de dj-crew vergezellen op de vrijdagen, deze opportuniteit is voor vele dj's " a dream come true ".
Cherrymoon moedigt alle dj's aan deel te nemen aan deze contest.
Er zijn natuurlijk enkele voorwaarden waaraan de deelnemers moeten voldoen.
Pas jij in het profiel?
Wil jij dé nieuwe aanwinst worden van Cherrymoon op de Furious Fridays?
Aarzel dan niet en vul het formuliertje zo goed mogelijk in en bezorg ons uw demo via de post of geef het af aan de vestiaire.
Profiel van de deelnemer:
- minimum leeftijd: 16 jaar
- elke vrijdag beschikbaar zijn
- muziekstijl: Jump, French Techno, Retro en Hardstyle
Vermeld DUIDELIJK je gegevens op de hoes EN op de demo-cd !
De deelnemers worden op verschillende aspecten gekeurd:
-populariteit ( je krijgt 50 kaarten die je aan je vrienden kan uitdelen, deze kaarten zijn een indicatie van de aantal supporters die je met je meebrengt naar de contest, hierop word je gekeurd )
-techniek
-platenkeuze
-interactie met het volk
-persoonlijkheid
Dj's, dit is een mogelijkheid uit de duizend, dus wees snel en schrijf je in.
Contest begint op 25 november, de ingeschreven dj's krijgen meer info doormiddel van een persoonlijke email.
greetz and succes !
Cherry Moon |
|
|
| Antony |
| man man, kom net van Café Local, wat was me het daar slecht :mad: na hitjes als "it's raining man" was het een anderhalf uur rap en R&B... kon het daarom niet laten te jumpen toen Highpass -the partystation anthem werd gedraaid :haha: en de dj wist het te flikken daar trug R&B door te plakken. was menne laatste keer |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FUSyke
De deelnemers worden op verschillende aspecten gekeurd:
-populariteit ( je krijgt 50 kaarten die je aan je vrienden kan uitdelen, deze kaarten zijn een indicatie van de aantal supporters die je met je meebrengt naar de contest, hierop word je gekeurd )
|
tss, dat is echt zoo belachelijk he. een dj beoordelen op het aantal maten dat hij meebrengt... |
|
|
|
|