|
De Offtopic Thread #2 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
de raes die presenteert, another ed-up event in the making :D |
|
|
| Kaidreas |
Jaaaaaaaaaaaaa
EUREKA! EUREKA!
na ongeveer 2 maand zoeken heb ik eindelijk men favoriete cd teruggevonden... James holden in balance 005 cd1.... en hij stak gvd gewoon in men cd-rom schuifke.. :rolleyes:
ma ik ben zoooooo blij... Ik zou wel iemand kunnen kusse :cool: :haha: :stongue: :eyes: ;) :D :cool: :p :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :happy2: :haha: :eyespop: :stongue: :eyes: :cool:
JOY |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Eagle`
de raes die presenteert, another ed-up event in the making :D |
Frank Raes komt donderdag bij ons een soort van lecture (kvinnet ndl woord ni drect) geven over talkshows. Ben er al bij al nog geinteresseerd in maar 'k ga niet gaan.
De lessen die zogezegd die dag wegvallen om naar dat alle ste gaan kijken laten ze ons gvd namelijk nog eens inhalen op vrijdagmorgen :whip: :whip: :whip:
Achja ...
Ben overigens best wel "fan" van Frank Raes 'k vind dat die goed commentaar geeft bij de Champions League wedstrijden.
In tegenstelling tot Stef Wijnants ........ :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hoh zo'n stom commentaar van die man. Met van die stomme kreetjes constant en veel te persoonlijke mening waar niemand in geinteresseerd is net omdat ie ze teveel geeft en ze te dwaas is.
Jah weeral ergernis dus. Ma 'k ga nu rustig na een afleveringsje van The Sopranos kijken en alles zal opgelost zijn.
Chapeau overigens aan degene die dit hier allemaal leest
:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
lecture (kvinnet ndl woord ni drect) |
Lezing ;)
Chapeau overigens aan degene die dit hier allemaal leest
:D |
thx :D |
|
|
| Nyah |
| geflambeerd graag :p omg |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
geflambeerd graag :p omg |
wataf? |
|
|
| Nyah |
| Denk dat cresto dit wel chiek zal vinden ;) :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
Denk dat cresto dit wel chiek zal vinden ;) :tongue2 |
tnx! :p
khad ze wel bijna allemaal al gezien. Running machine en I love sky blijven de beste:D |
|
|
| Dark Apostle |
| pffff mijn TA-cookies zijn helemaal verneukt |
|
|
| djcresto |
vandaag brief van de politie van Leuven in de bus. Wij geloven dat wij een damesfiets hebben die van jou is (van men pa wel te verstaan). Je mag hem komen afhalen bla bla bla...
Kben eens benieuwd. Kben al 3 fietsen kwijtgeraakt, waarvan één damesfiets. Trare is dat da ondertussen al zeker 8 jaar geleden is en Leuven even een heel eind van hier is. Fietsgravering tkan blijkbaar toch nog nuttig zijn. |
|
|
| TOR |
In tegenstelling tot Stef Wijnants ........ :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hoh zo'n stom commentaar van die man. Met van die stomme kreetjes constant en veel te persoonlijke mening waar niemand in geinteresseerd is net omdat ie ze teveel geeft en ze te dwaas is.
|
heb het ook niet echt voor Stef, hehe.. de beste commentatoren zijn naar mijn mening Frank Raes, Eddy Demarez en Carlo Wilmots. met Frank is het vaak lachen vanwege zijn droge humor.. :)
ik ga wel ff naar die lezing, denk ik. |
|
|
| Eagle` |
| Day of defeat net ontdekt, kewl jeuke :D |
|
|
|
|