|
De Offtopic Thread #2 (pg. 298)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Stukskes vlees van bij ons in het faculteits-restaurant zijn best wel redelek vers zenne, geslacht om 9 uur, filetkes afgehaald om 10, om 10u30 in de practicumzaal van anatomie enuiteindelek om 12 uur in de keuken. Specialiteit: paardenbifstukke  |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Stukskes vlees van bij ons in het faculteits-restaurant zijn best wel redelek vers zenne, geslacht om 9 uur, filetkes afgehaald om 10, om 10u30 in de practicumzaal van anatomie enuiteindelek om 12 uur in de keuken. Specialiteit: paardenbifstukke |
Om 10 nalf doede er dus eerst nog wa proeven mee, stade er met 30 man op te gapen hoe er daar ene gans dieeen bussteek staat na de kloten te kerven en stoten,uitwasemingen a volonte en tegen den twaalve lig het op u talloor ofwa. allè laat het smaken zouk zo zeggen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moet vlees niet eerst een paar dagen "sterven" voor het geschikt is voor consumptie? :conf: |
|
|
| Tiger777 |
verhalen over gestolen bifstukken doen de ronde ja. Ne gast heeft verlede week een stuk schouderspier weggesneden, ingerold in zenne witte jas (die nu gans donkerrood zie op die plaats) en gebakken toenem terug thuis was. en naar het schijnt wassem lekker :)
Ma die int restaurant zijn eerst afgesneden en dan worden de uitwasemingen erop losgelate :p
Iemand al ooit kat gegeten? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moet vlees niet eerst een paar dagen "sterven" voor het geschikt is voor consumptie? :conf: |
neuh, me kippe doede da best wel, als ze de kop afgekapt zen moeten die nog nen dag ligge 'uitzeiken' om schoon wit vlees te krijgen, ma bij runders is da allemaal ni vandoen, meer zelfs, vlees wordt alleen maar taaier als ge het laat liggen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
verhalen over gestolen bifstukken doen de ronde ja. Ne gast heeft verlede week een stuk schouderspier weggesneden, ingerold in zenne witte jas (die nu gans donkerrood zie op die plaats) en gebakken toenem terug thuis was. en naar het schijnt wassem lekker :)
Ma die int restaurant zijn eerst afgesneden en dan worden de uitwasemingen erop losgelate :p
Iemand al ooit kat gegeten? |
smaakt naar kieke of wastnu konijn schijnt, alle van hore zeggen. Daarom da ze zeggen als ge in die ooster lanne achter e kieke/konijn bij den beenhouwer gaat, zie dan da der de kop er nog aanhangt of gebt waarschijnlijk mammie haar minousj mee |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het belooft een saaiavondje te worden hier op het forum :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het belooft een saaiavondje te worden hier op het forum :o |
wat? |
|
|