|
De Offtopic Thread #2 (pg. 225)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
Nondegodverdomme :whip:
database van het forum voor onze richting ligt plat!!
der stond net iets op da'k niet had in m'n cursus :mad: (vectorfuncties, iemand :rolleyes: )
tjah, morgen nog wat vroeger deruit, hopelijk gaat hij tegen morgenochtend opnieuw!
Slaapwel ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat is bij ons ook gebeurd, gelukkig enkele weken voor de examens zodat de webmaster alle notities en slides nog heeft kunnen terugplaatsen tegen dat de examens begonnen. :)
Veel succes trouwens!! ;) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Nondegodverdomme :whip:
database van het forum voor onze richting ligt plat!!
der stond net iets op da'k niet had in m'n cursus :mad: (vectorfuncties, iemand :rolleyes: )
tjah, morgen nog wat vroeger deruit, hopelijk gaat hij tegen morgenochtend opnieuw!
Slaapwel ;) |
Veel plezier :haha: :p
Ik haatte dat echt vroeg op staan om nog last-minute iets te moeten lezen |
|
|
| Real |
Hilarisch en tegelijk deprimerend. :o |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bomar
awel, ik heb een collega int fabriek waar ik een vakantiejob heb; en die lijkt sprekend op u, maar hij zegt wel dat ie uit Iran komt :D |
zo'ne knappe? :o |
|
|
| Bunz |
we kunnen maar hopen dat het de 'Beautiful'-tour opgaat :D |
|
|
| Dark Apostle |
omg JIM does it again :haha:
wat zal het volgende zijn DJ Jean (die kale lelijke hollander) In Belgium (exclusief op TMF?) |
|
|
| Dj LPG |
| iemand een idee van de ID van die track waar ze zo constant "mamasee mamasa mamahoesan" en zo van die dingez in zingen?:p Kheb die plaat gekocht maar er staat geen naam op:rolleyes: en nu zou ik da toch graag wel eens weten... |
|
|
| mellow_head |
| Cave - Carima??? |
|
|
| IgnazZio |
Is hier iemand doe goed kan masteren? Ik suck daarin + ik heb niet het goei programma daarvoor!
Ik heb een track klaarstaan die op een mastering wacht! gemaakt in Reason. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Cave - Carima??? |
nope die ist ni:( |
|
|
|
|