|
De Offtopic Thread #2 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
EDIT: @ Xilver: het is Samuel Barber :p :o |
en William Orbit |
|
|
| Xilver |
Ja gasten, tstaat er toch, leer lezen eh :p
:D |
|
|
| Xilver |
| komt da tegen, massa-dyslexie |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Xilver
Maar ik vind het gewoon echt rot dat die plaat nu opeens alle aandacht krijgt, omdat er Tiesto voorstaat. Het is Samuel Barber's Adagio For Strings damnit, waarom moet die dat nu releasen onder zijne naam, en zelfs nergens een verwijzing naar de originele componist. |
Zeer juist.
Nog een Danjo & Styles rmx erbovenop ook, wordt een dik-in-orde-plaat op basis vd namen.
| quote: | Originally posted by Buoyant
en William Orbit |
Ørbit, Übercool streepje. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
en William Orbit |
Die heeft Barber's stuk "geremixed", en Tiesto heeft die versie dan weer "geremixed". Deze remixes nu zijn eigenlijk dus remixes van een remix van een remix...Maar vreemd genoeg gaat Tiesto hier waarschijnlijk met alle eer lopen...:rolleyes: :whip:
Ferry's remix blijft de Tiesto mix pwnen trouwens, zeker nu ik ze allebei live op een mega-event gehoord heb! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ferry's remix blijft de Tiesto mix pwnen trouwens, zeker nu ik ze allebei live op een mega-event gehoord heb! |
tiesto's versie heeft een vrij zachte breakdown met die lichte viooltjes, maar daarna komen die lekker aggressieve synths.. ferry's versie volgt een meer standaard formule. beide remixen benaderen het originele werk op een andere manier, en ze hebben allebei wel iets, vind ik. mijn voorkeur gaat echter wel naar tiesto's remix, maar je kunt ze eigenlijk moeilijk vergelijken.
de bestaande remixen volstaan, trouwens.. wie is er nu weer op het idee gekomen adagio for strings nog maar es over te doen?! :rolleyes: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Nyah
... Inladen van het bestand duurt wel even. |
3sec bij mij:p Ik heb 9/11 trouwens gezien en ze zeggen dat die fel overdreven is, maar volgens mij zijn er toch wel enkele dingen van aan hoor... Dagelijks hoor je berichten van tegenstrijdigheden en feiten die niet zouden gebeurd zijn in amerika. Kan nie missen da ze daar geflipte presidenten verkiezen en miljarden uitgeven aan raketschilden die niet werken:p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaa... wel 5 seconden ;) |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
3sec bij mij |
ja, oeps, dat komt ervan als ge n mail kopieert, he.
Bij mij duurde t ook maar enkele seconden, maar ik dacht al dat t door men beestig pcke kwam :p :toothless |
|
|
| Eagle` |
some random conversatie @ school vandaag
Student A: En wa hedde gij gedaan dees weekend ?
Student B: Woaah, 2 dagen mijne stront opgehouwe. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die heeft Barber's stuk "geremixed", en Tiesto heeft die versie dan weer "geremixed". Deze remixes nu zijn eigenlijk dus remixes van een remix van een remix...Maar vreemd genoeg gaat Tiesto hier waarschijnlijk met alle eer lopen...:rolleyes: :whip: |
Jij komt t meeste in de buurt... alleen... t Stuk van Samuel is meer dan 100 jaar oud, waardoor de rechten erover zijn komen te vervallen en iedereen t in feite naar hartelust mag gebruiken. Tiësto heeft niets anders gedaan dan William Orbit, of ieder willekeurig symphonie orkest for that matter, en dat is een uitvoering maken van het stuk van Samuel... Als je een klassieke CD koopt staat er 9 van de 10 keer ook Orkestnaam - Titel, en dan evt een vermelding van de componist. (tenzij t een slecht orkest is en ze de nadruk willen leggen op de naam van de componist :p).
De reden dat Ferry's versie zo vreemd genaamd is komt mijns inziens omdat William Ferry gevraagd heeft, en Ferry misschien samples van William z'n uitvoering heeft gebruikt?
Anyway... De versie die Phynn zaterdag draaide (zn eigen waarschijnlijk) was ik niet zo van onder de indruk... Tis geen Stop 9.5 |
|
|
| Kaidreas |
| ^da zee os moe ok altij :o |
|
|
|
|