|
De Offtopic Thread #2 (pg. 239)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| ons bomma heeft ne 5-daagse reis full-pension na lloret gewonnen, en guess wie mag gaan ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ons bomma heeft ne 5-daagse reis full-pension na lloret gewonnen, en guess wie mag gaan ;) |
Ik?
:D |
|
|
| pooley |
nice nice
wanneer?
Nu toch ni, tis tdaar tamelijk dood maja schoon weer misschien :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik?
:D |
close but no ;)
| quote: | Originally posted by pooley
nice nice
wanneer?
Nu toch ni, tis tdaar tamelijk dood maja schoon weer misschien :) |
mja gedurende september, yup, mja soit kan me nu eigelijk geen kloten schelen, gratuit op conge is gratuit op conge eh josse ;) :p We zullen ons wel amuzeren peisk (for the record tis ni men bomma dak meeneem ;) ) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
for the record tis ni men bomma dak meeneem ;) |
:haha: :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
den barre? :p |
nint de lukke, den barre vertrekt al op conge na griekeland |
|
|
| Dark Apostle |
| over het Nederlands gesproken, ik kan er nog altijd niet van over dat ze in Breda Appelsiensap niet verstaan (ah nee het het is sinaassap of jus orange). 3 serveersters waren er nodig vooral eer ze begrepen dat het jus orange was :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
over het Nederlands gesproken, ik kan er nog altijd niet van over dat ze in Breda Appelsiensap niet verstaan (ah nee het het is sinaassap of jus orange). 3 serveersters waren er nodig vooral eer ze begrepen dat het jus orange was :rolleyes: |
haha idd, kheb dat ook al gehad in den ASTA. daar komt dan nog bij dat ge hard moet roepen eer ze da verstaan. bijgevolg krijgt ge de verkeerde drank (tot ongenoegen van mede TA's) ;) |
|
|
| pooley |
héhé ma twas wel lekker
bij mij wast
wodka + fanta
en nog 2-3 keer eindelijk mijn wodka met orange ! |
|
|
| eieregooie |
| Wij nederlanders gebruiken t woord appelsien niet (behalve dan Appelsientje, maar da's een merknaam). Tis idd Sinasappelsap of Jus 'd orange (kortweg jus), de laatste aan te raden voor bestellingen. Fanta e.d. noemen we Sinas. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wij nederlanders gebruiken t woord appelsien niet (behalve dan Appelsientje, maar da's een merknaam). Tis idd Sinasappelsap of Jus 'd orange (kortweg jus), de laatste aan te raden voor bestellingen. Fanta e.d. noemen we Sinas. |
Jamaar moest het in A'dam of Rotterdam zijn geweest tot daartoe, maar in Breda...het is nu toch ni dat ze daar niet de link kunnen leggen...enfin ik weet toch ook dat "pinnen" betalen of geldafhalen is met bankkaart en dat een "frikandel" een curryworst is...
Ze spreken nu graag over domme belgen, maar eigen kak stinkt precies niet :p
Er is wel een ding dat ik echt beter vind aan Nederlanders dan Belgen, die maken zich geen zorgen dat ze zich te hard amuseren op fuifen, man man ik ben die taferelen nog steeds niet vergeten van die onbewegende rondgapende Belgskens op Tomorrowland, betalen die 40 Euro voor dat te doen? |
|
|
|
|