|
De Offtopic Thread #2 (pg. 249)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
lol:D :D
da had ik wel eens willen zien |
|
|
| Zehra |
| mss zijn er heruitzendingen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Daarstraks zat ik naar JIMtv te kijken en wie was er te gast bij die idioot van caramba: cuva en Dj F.R.A.N.K. en ze lieten het toe om te bellen en vragen te stellen.
natuurlijk kon ik het niet laten om te bellen.
:D
Dus vroeg ik aan frank van waar hij die originele naam had? was het omdat het wel stoer stond of was het gewoon gepikt van MIKE?
hij gaf een hele uitleg over platencontracten enz.
vervolgens stelde ik hem nog de vraag hoe hij erop kwam op zo'n plaat als fiesta van the sunclub te verkrachten door er gewoon wat crappy vocals op te zetten.
waren ze wat aan het zagen dat hij er toch veel geld mee heeft binnengekregen. swat... :D toen hebben ze het gesprek zo snel mogelijk willen afbreken :D
so much for my adventure with JIM :cool: |
Lol, zalig !
Neen, Caramba wordt niet heruitgezonden dacht ik. Regi's world daarentegen :nervous: ... kwas wat aan't zappen gisteravond en plots komt die idioot mijn scherm weer vullen :whip: |
|
|
| mellow_head |
| Tjeezes kijkt gij nog naar JimTV en TMF? Die infantiele puberzenders met hun krom (hete) presentatrices benk allang beu :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| ^daar heb ik met johan nog iets gedronken vlak voor de beta-party dacht ik. is dat nie aan het station? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^daar heb ik met johan nog iets gedronken vlak voor de beta-party dacht ik. is dat nie aan het station? |
Jep jep, het enige café aant station met goei muziek. Ook de vertrekplaats van de meesten die naar discotheken vertrekken. Kvind het trouwens raar, kheb daar nog nooit nen buitenwipper gezien. Meestal is het ook al vrij vroeg gesloten in vergelijking met de danscafé's ernaast. |
|
|
| pooley |
| rofl dries, you owned him :) |
|
|
| Eagle` |
| gisteren 7.3 gig afgehaald resultaat ik zit op smallband :( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`