|
De Offtopic Thread #2 (pg. 327)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Tijd om de kerstmanpotskes op te zetten!
Dju, ik ben slecht in fotoshoppen :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Tijd om de kerstmanpotskes op te zetten!
|
Roger that. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Inderdaad, je moet een PDA kopen zonder software want iedereen kent wel iemand die gratis TomTom kan krijgen. Dat is dan weer enkele tientallen euro's bespaard.
Daarnaast moet je alle mogelijkheden van zo'n ding benutten. Agenda en email functie vind ik supergemakkelijk.
Nyah, je moet er zo ene aan je werk vragen. :p |
Sja eigenlijk wel hoor, want tis voor t werk dat ik hem vooral nodig heb. Maar als ik dat doe, zal die waarschijnlijk voor heel ons team ter beschikking gesteld worden, en dus als ik hem dan eens privé nodig heb, zal ik die ni kunnen gebruiken... + veel kans dat ze gaan zeggen: gebruik een kaart.
Dus ja, maar mijn ouders willen me toch een kopen, dus nu ist gewoon een kwestie van uit te zoeken welke de beste is en wat ik ga kopen: PDA met software van Tom Tom op geïnstalleerd of gewoon een TomTom GPS of een ander GPS systeem. |
|
|
| diddi |
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Dus ja, maar mijn ouders willen me toch een kopen, dus nu ist gewoon een kwestie van uit te zoeken welke de beste is en wat ik ga kopen: PDA met software van Tom Tom op geïnstalleerd of gewoon een TomTom GPS of een ander GPS systeem. |
Prijs is toch dezelfde, maar bij een pda heb je een klein computerken in feite eh. Ge kunt der foto's opslaan, agenda bijhouden, als dictafoon gebruiken, enfin, teeft wel veel voordelen eigenlijk die een gewoon GPS systeem niet heeft. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ge u flitspalen kunt updaten (erg handig voor mij :toothless ) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ge u flitspalen kunt updaten (erg handig voor mij :toothless ) |
Ah da wistek ni. Errûg handig indeed... |
|
|
| pooley |
Laatste reclame op TV van de TomTOm nog niet gezien?
Daar wordt in gezegd dat ge de locaties van flitspalen kunt downloaden vanop hun site. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik heb hier tomtom 5.1 Europe Plus voor je liggen. Ga nou alstjeblieft geen geld verspillen door zo'n duur programma te kopen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb hier tomtom 5.1 Europe Plus voor je liggen. Ga nou alstjeblieft geen geld verspillen door zo'n duur programma te kopen. |
Duh. Ik kan hem hier op 't werk ook te pakken krijgen. |
|
|
| domineesje |
mag ik hier ne keer roepen
veel te veel frustraties
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHH!!!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Xilver
Duh. Ik kan hem hier op 't werk ook te pakken krijgen. |
Wat nou 'duh'? Atser!:rolleyes: Ik bied iets aan. Reageer dan normaal.. |
|
|
| Xilver |
Temper temper.
Die 'duh' sloeg op het feit dat we daar echt geen honderden euros aan gaan spenderen he. Man toch. |
|
|
|
|