|
De Offtopic Thread #2 (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Freezel
De Dom beklimmen is wel ok, met mooi weer zeer goed uitzicht, Spoorwegmuseum ook wel (als je van treinen houdt). Verder is er weinig te doen in Utrecht. Hoog Catharijne en aantal winkelstraten, that's it. |
Weinig te doen dus:nervous: was ik al bang voor. Mja we zullen zelf wel voo de ambi zorgen:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Boonen does it again!!!!!! :eek: :eyes: :eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes: :eek: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Boonen does it again!!!!!! :eek: :eyes: :eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes: :eek: | :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Pumaz |
Boonen does it again!!!!!! :eek: :eyes: :eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes: :eek: |
Weer gewonnen? Sterk :) |
|
|
| Jasperovitsj |
En hoe!
Met nog 80 kilometer te gaan een aanval van Pozzato gecounterd en dan met een elite-groepje van 6 man (Flecha, Backstedt, Michaelsen, Hincapie & Cancellara) langzaamaan het gat op de renners van een vroege vlucht dichtgereden. Bij de samensmelting één voor één de medevluchters eraf gereden op de kasseistroken tot ze nog met 3 man overbleven (samen met Flecha & Hincapie). Wesemann en Van Bon hebben nog geprobeerd om uit de achtergrond terug te keren, maar das ook niet meer gelukt. Met 3 zijn ze dan de piste van Roubaix opgedraaid, en Boonen won vlotjes de sprint voor Hincapie en Flecha!
Dus net zoals in de Ronde heeft hij de overwinning volledig aan eigen sterkte te danken, echt een prachtig nummer!! :crazy: |
|
|
| pooley |
| zwaar aan den dope precies :) |
|
|
| pooley |
Ola
1 week geleden zat ik hier 2 jaar :) |
|
|
| Bunz |
En hoe!
Met nog 80 kilometer te gaan een aanval van Pozzato gecounterd |
ik zou het niet counteren noemen, twas puur teamspel
maar inderdaad een serieus schoon nummer :eyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
zwaar aan den dope precies :) |
lol men pa zei ook al: "waarom denkt ge da hem nu hals over kop gaat rusten en geen zak meer rijdt? Zen hematocriet is anders te hoog..." Zo had ik er nog ni over nagedacht... Mja ik zei ook als ge zo gaat beginnen kijk dan gewoon geen sport meer.
GOOOOOOOOOOOOOO Boonen :) |
|
|
| Buoyant |
er zijn dus devisies hier op school die zich echt bezig houden met mengpatronen en dergelijke, misschien houden die wel zo een gezellige koffiepauzes :) |
|
|
| eieregooie |
:D
Wel vet als je dat kan btw :D |
|
|
|
|